Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به افتتاح نمایشگاه نقاشی در نهاوند اظهار داشت: هنر واقعی آن است که باعث تعالی انسان شود و این تعالی ابتدا از خلق‌کننده اثر به مخاطب انتقال پیدا می‌کند.

وی افزود: هنری ارزشمند و ماندگار است که با زیبایی خود قسمتی از قدرت لایزال الهی را به تصویر بکشد و ببینده را به تفکر و تعقل در آفرینش جهان هستی و پیرامون آن وادار سازد و از سویی دیگر بتواند انسان را به خاستگاه اصلی او رهنمون سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ابراز داشت: آثار خلاقانه و ارزشمند به نمایش در آمده در این نمایشگاه چشم هر بیننده‌ای را به خود وا می دارد و به ما این نوید را می‌دهد که فرهنگ و هنر نهاوند و هنرمندان نهاوندی به خوبی توانسته‌اند مراتب هنر را بپیمایند و امروز ما افتخار افتتاح نمایشگاه نقاشی از آثار بانوان حامدی و بابایی را داریم که به حق توانسته‌اند آثاری زیبا و در خور به تصویر بکشند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی شامل 50 اثر برگزیده از این دو بانوی هنرمند شهرستان در سبک‌های رئالیسم، کوبیسم و مدرنیسم در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ و نقاشی بر روی تخته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: این نمایشگاه از پنجم اسفند ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند همه روزه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان است.

وی افزود: محوریت برنامه‌ها و برنامه‎ریزی‌های این اداره بر پایه حمایت از آثار محتوایی و تولید آثاری است که در راستای ترویج و توسعه فرهنگی ایرانی اسلامی و دینی ما باشد و باید تلاش‌ها به سمتی باشد تا ما روز به روز شاهد افزایش تولیدات فرهنگی و هنری و کشاندن مخاطب به این حوزه‌ها باشیم.

سیف عنوان کرد: تقویت انجمن‌های فرهنگی شعر، ادبیات و داستان، تولیدات و اجرای برنامه‌های هنری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و به طور کلی فراهم آوردن فضایی توأم با نشاط اجتماعی در شهرستان از برنامه‌های این اداره در سال آتی است.

وی یادآور شد: تعامل با دیگر دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌های کاری این اداره است که در سایه همکاری و هم‌افزایی باعث رونق این حوزه در نهاوند خواهد شد. 

لازم به توضیح است که

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد