Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد با تاکید بر اینکه هلال احمر باید از ظرفیت نیروهای مستعد جامعه به ویژه جوانان به درستی استفاده کند، خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب هلال احمر چه در بین دختران و چه در بین پسران ظرفیت‌های امداد‌رسانی بسیار زیادی دارند که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ناصری یزدی با تقدیر از مشارکت خودجوش جوانان در برنامه‌‎‌های امدادرسانی هلال‌احمر گفت: ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود.

امام جمعه یزد در دیدارمدیران هلال احمر کشور و استان یزد با وی، با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این که تعداد بسیار زیادی از جوانان جامعه اعلام آمادگی می‌کنند که برای خدمت‌رسانی به جامعه به صورت رایگان و افتخاری فعالیت داشته باشند بسیار ارزشمند است.

ناصری یزدی بیان کرد: این نشان می‌دهد که جوان ما باطن و فطرت الهی خود را حفظ کرده و در راه خدمت‌رسانی به دیگران مشتاق هستند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: لازم است هم به لحاظ تخصصی و کاری آموزش‌های لازم به این جوانان داوطلب ارائه شود و هم به لحاظ اعتقادی و دینی برای آنها دوره‌‌های آموزشی و تبیینی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: توجه به چنین موضوعاتی سبب می‌شود این روحیه کمک به دیگران به نسل‌های بعدی هم انتقال پیدا کند و تمام جوانان با روحیه دینداری اقدام به حضور در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی کنند.

انتهای پیام/ ی

ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، علوی رئیسی جمعیت هلال احمر نیکشهر گفت: بنا بر گزارش های مردمی در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد نیروهای امدادی هلال احمر ، اورژانس و راهداری به محل اعزام شدند که پس از چند ساعت ، مسافران گرفتار در سیلاب ، به نقاط ایمن منتقل شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان