Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در همایش نقش علما و روحانیون در مقابله با جریانات تکفیری در دانشگاه ولایت ایرانشهر اظهار داشت: امروز وظیفه ما در مقابل افکار انحرافی و تکفیری که از سوی دشمنان تغذیه می‌شود بسیار سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی علما رسالت سنگین ابلاغ، روشنگری، خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و مبارزه با فتنه‌های اختلاف زا با هدف ایجاد فاصله میان امت اسلامی را بر عهده دارند.

عضو خبرگان رهبری افزود: بعضی‌ها به ظاهر قرآن می‌خوانند، اما متاسفانه از دین خارج هستند، اگر تیر رها شده به کمان برگشت یک وهابی هم به دین بر می‌گردد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: داعش زاییده وهابیت است و وهابیت سرباز آمریکاست.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه احکام اسلامی و مبتنی بر موازین دینی و شرعی شکل گرفته است.

مولوی نذیراحمد سلامی افزود: هدایتگری‌های رهبر معظم انقلاب در جریان‌های مختلف سبب حاکمیت امنیت کامل بر کشور شده است.

وی نقش سپاه پاسداران، بسیج و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی را در تامین امنیت و اقتدار کشور در مقابل تهدیدات دشمنان مهم دانست و گفت: سپاه پاسداران ستون فقرات کشور است.

وی گفت: دشمنان با اختلاف انداختن میان شیعه و سنی به دنبال تضعیف باور‌های دینی و اسلامی ملت ایران هستند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: باید قدر امنیت و آسایش امروز خودمان را بدانیم در حالی که در کشور‌های منطقه شاهد جنگ و خون ریزی هستیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این همایش گفت: سیستان و بلوچستان الگوی موفقی در منطقه در مساله وحدت و همدلی است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: مبلغان با حضور خود در میان مردم در مناطق مختلف برای تبلیغ مسائل دینی و ارزشی نقش مهمی در تحکیم وحدت دارد.

وی افزود: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید از شیعه و سنی در هشت سال جنگ تحمیلی برای حفظ اسلام به معنی وحدت است و امروز افتخار می‌کنیم در این منطقه خدمت گذار مردم در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... هستیم.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان الگوی موفقی در منطقه در مساله وحدت و همدلی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح