Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@09:24:21 GMT

شانس بالای موعود برای قضاوت داربی سرخابی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۶۸۶

به گزارش پارس نیوز،

موعود بنیادی‌فر و علیرضا فغانی، 2 گزینه اصلی قضاوت در داربی هشتادوششم هستند.

داربی ۸۶ سرخابی‌های پایتخت در حالی پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که موعود بنیادی‌فر و علیرضا فغانی 2 گزینه اصلی قضاوت در این دیدار هستند. با توجه به حضور جیانی اینفانتینو در ایران و تماشای داربی و همچنین مشکلات اخیر داوری ایران، کار برای قضاوت این دیدار سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 مورد، اصلی‌ترین دلیل قرار گرفتن نام فغانی در لیست گزینه‌های داوری در این دیدار است. البته علیرضا فغانی داور بین المللی ایران درباره قضاوتش در داربی هشتادوششم به ایسنا گفت: «نمی‌دانم به چه کسی این مسئولیت واگذار خواهد شد اما به دلیل حضور ریاست فیفا و تماشای این دیدار، به کمیته داوران توصیه کردم که داوران جوان را انتخاب کنند تا دیده شوند.»

گزینه اصلی قضاوت بازی برگشت استقلال و پرسپولیس اما موعود بنیادی‌فر است، داور ۳۲ ساله و اهل چهارمحال و بختیاری که از سال ۸۱ کار داوری خود را آغاز کرده است. بنیادی‌فر در سال ۸۹ موفق به دریافت درجه ملی داوری شد و از سال ۹۰ قضاوت در لیگ برتر را تجربه کرد. وی از سال ۲۰۱۳ نیز فعالیت بین المللی خود را آغاز کرده است.

او تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده و به عنوان دبیر ورزش مشغول به فعالیت است. بنیادی‌فر در این فصل نیز 8 بار سوت زده که 2 بار برای استقلال در هفته‌های اول، هفته نوزدهم برابر صنعت نفت و سایپا و یک بار برای پرسپولیس در هفته شانزدهم برابر فولاد قضاوت کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • موعود داور فینال آسیا شد
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد