Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- طیبه سیاوشی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل عراق و حضور بانوان در سالن گفت: امروز در سالن بسکتبال آزادی شاهد اشتیاق بانوانی بودم که سال‌ها منتظر این حضور بودند.

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس امشب در سالن مسابقه دو تیم بسکتبال ایران و عراق حضور داشت و پس از پیروزی ایران در شبی که بانوان نیز در سالن حضور داشتند اظهار کرد: امروز در سالن بسکتبال آزادی شاهد اشتیاق بانوانی بودم که سال‌ها منتظر این حضور بودند که با پیگیری فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان به حق خود دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاووشی در ادامه افزود: فضای سالن بسکتبال آزادی شرایط بسیار مطلوب و کاملا ورزشی داشت. این رقابت‌ با اطلاع‌رسانی مناسب، حضور جمع کثیری از بانوان را در این فضا مهیا کرد. در واقع می‌توان گفت این شرایط برای نخستین بار مهیا شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: هیچ منع قانونی برای حضور زنان در فضاهای ورزشی وجود ندارد. در لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و کمیسیون فرهنگی، به توسعه زیر ساختها و ایجاد شرایط مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید شده است. خوشبختانه امروز فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان شرایط بسیار خوبی را برای حضور خانواده‌ها ایجاد کردند که این مسأله می‌تواند شرایط بهتری را به مرور زمان مهیا کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود