Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- در حالی که سرمربی خونه به خونه مازندران تیمش را سزاوار پیروزی و کسب 3 امتیاز برابر تیم بادران تهران می داند ، همتای او در تیم بادران تهران معتقد است که سوت داور تکلیف این بازی را مشخص کرده بود.

تیم خونه به خونه در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در حضور حدود سه هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل با نتیجه یک بر صفر تیم رده سومی بادران تهران را شکست داد و با 48 امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم خونه به خونه مازندران یکشنبه شب پس از این پیروزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که بازی امروز و کسب پیروزی برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشت و تیمش بهتر بود و مهم پیروزی بود که موفق شدند به دست بیاورند.
' دراگان اسکوچیچ ' افزود : در مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و در نیمه اول هم خوب بودیم . نیمه دوم راضی نبودم ، اهمیت بازی به بازیکنان ما چیره شده بود . به هر حال باید بازی‌های این چنینی را ببریم . بعضی اوقات در فوتبال لازم است شما تحت فشار قرار بگیرید.
وی با بیان اینکه هنوز 9 بازی دیگر از لیگ باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است برای تیم ها رخ دهد ، گفت : اینکه از هم اکنون فکر کنیم که تیم ما شانس جدی صعود به لیگ برتر است ، اشتباه بزرگی خواهد بود برای این که 9 بازی مهم و سخت را پیش رو داریم و می خواهم بازیکنانم به بازی بعدی فکر کنند.
اسکوچیچ افزود : به هرحال در حال حاضر جایگاه ما در جدول مسابقات خیلی خوب است و فاصله خوبی را با تیم سوم ایجاد کردیم و با صدر جدول 2 امتیاز اختلاف داریم.
وی یادآورشد : باید بیشتر و بیشتر کار کنیم ، اشتباهاتی هم داریم که باید سعی کنیم برطرف شود.
** سوت داور تکلیف بازی را مشخص کرد
سرمربی تیم بادران تهران هم به خبرنگار ایرنا گفت : سوت داور نتیجه بازی و تکلیف این مسابقه را مشخص کرده است.
محمد ربیعی با اظهار این که ' امیدوارم سوتی را که داوران زدند ، عادلانه باشد ، افزود : به نظر من بازی برابر خونه به خونه در نیمه اول پایاپای بود و داور روی یک حرکت به سود تیم میزبان در نیمه اول پنالتی گرفت ، در نیمه دوم هم که همه دیدند ، هیچی از تیم خونه به خونه ندیدیم.
سرمربی تیم بادران تهران گفت : در بابل ، برابر تیم خونه به خونه کاملا حاکم بر شرایط و حتی بازی بودیم و کاملا بازی را در اختیار خودمان گرفته بودیم.
ربیعی افزود : امیدوارم که من اشتباه کنم ، ولی اگر داور بازی خطای دروازبان تیم خونه به خونه را بر روی بازیکن ما ' محمد آبشک ' پنالتی نگرفت ، تا آخر عمرم ' موعود بنیادی فر ' داور مسابقه را نخواهم بخشید و حلالش نمی کنم.
وی گفت : اگر پنالتی هم نباشد ، در داخل محوطه جریمه چیزی به نام ' آوانتاژ ' هم نداریم ، خطای پنالتی بود که داور متاسفانه دید یا ندید، نگرفت و من حلالش نمی کنم، چون با سرنوشت تیم ما بازی شد.
سرمربی تیم بادران تهران افزود : تیم خونه به خونه مازندران در کل مسابقه به جز یک ضربه پنالتی در نیمه اول و یک ضربه ای که به سمت دروازه ما در نیمه دوم داشت ، کار دیگری در جریان بازی انجام نداد.
ربیعی گفت : ما در مجموع بیش از هشت ضربه خطرناک به سمت دروازه تیم خونه به خونه داشتیم و در این بازی مهم یک اشتباه، می تواند تکلیف و سرنوشت یک تیم را تعیین کند.
وی یادآورشد : ما ناامید نشدیم ، بلکه با بازی خوبی که امروز برابر خونه به خونه به نمایش گذاشتیم، امیدوارتر شدیم وهنوز هم مدعی صعود هستیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران در هفته بیست و پنجم این مسابقات عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم رده سومی بادران تهران بود و با نتیجه یک برصفر میهمان مدعی خود را شکست داد.
تیم خونه به خونه مازندران با کسب این پیروزی 48 امتیازی شد و فاصله خود را با تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان 50 امتیازی به 2 امتیاز اختلاف کاهش داد و تیم بادران تهران هم با 44 امتیاز دررده سوم باقی ماند.
خبرنگار: مهدی غلامی
7327/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان یک - هوادار

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفیذ چغایی(24) برای هوادار

------------

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!