Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار اصلاندوز گفت:باید نسبت به تقویت ظرفیت شبکه برق بخش اصلاندوز برای فصلهای آینده تلاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،با حضور روح اللهی مدیر برق شهرستان پارس اباد امروز در بخشداری اصلاندوز جلسه ای در خصوص مسائل و مشکلات برق و افت ولتاژ در شهر اصلاندوز در بعضی از روستاها و توسعه شبکه و نوسازی شبکه برق این بخش تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز با تاکید بر لزوم آینده نگری و در نظر گرفتن اوج مصرف برق در فصول گرم و افت ولتاژ در سال های گذشته اشاره کرد و گفت:باید نسبت به تقویت ظرفیت شبکه برق بخش اصلاندوز برای فصلهای آینده تلاش کرد.

بخشدار اصلاندوز ضمن تشکر از اقدامات مفید مدیر برق شهرستان پارساباد در خصوص رفع مشکلات برق اصلاندوز از وی خواست نسبت به پیگیری اختصاص دستگاه بالابر برای اداره برق اصلاندوز تلاش مضاعف داشته و نسبت به تکمیل عملیات تقویت برق در پاسگاه انتظامی اصلاندوز و روستاهای عمران آباد و بران و اسکیلوی علیا و سفلی و برخی نقاط داخل شهر توجه ویژه داشته باشند.

روح اللهی مدیر برق شهرستان پارساباد نیز با اشاره به افزایش نصب ترانس در روستاها و شهر اصلاندوز و تعویض خطوط و ارتقاء آن به کابل های خود نگهدار نسبت به تلاش برای رفع دغدغه های مردم و بخشدار اصلاندوز در خصوص مشکلات موجود تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی از ظرفیت ۱۵ هزار میلیارد تومانی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای کمک به حل مسائل اساسی کشور در سال جاری خبر داد.

محمدجواد صدری مهر که در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) سخن می‌گفت، «مراکز نوآوری» را مراکزی مسئله محور خواند و اظهار کرد: در مراکز نوآوری، مسائل اساسی کشور تعریف می‌شود و به سمت حل مسئله حرکت می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در زیست بوم فناوری نیازمند یک ارتباط منطقی هستیم؛ افزود: شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان مراکز نوآوری و تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور میان آنها و اشتراک‌گذاری با یکدیگر یک ضرورت تلقی می‌شود که عدم شناخت این ضرورت در کشور احساس می‌شد.

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه مراکز نوآوری در استان‌ها، گفت: استان‌ها نیز باید بر اساس ظرفیت‌ها خود اقدام به ایجاد مراکز نوآوری کنند. مثلا استان‌هایی مانند کرمان و یزد که مسائل معدنی زیادی دارند، باید دارای مراکز نوآوری معدنی باشند تا بتوانند به سؤالات صنایع معدنی استان خود پاسخگو باشند.

به گفته او، باتوجه به اینکه امسال ظرفیت تخصیص اعتبار مالیاتی به تحقیق و پژوهش برای حل مسائل اساسی کشور داریم، مراکز نوآوری کشور با شبکه سازی نقش جدی تری را بازی خواهند کرد.

وی همچنین از ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه جهت حل مسائل اساسی کشور برای سال جاری خبر داد.

صدری مهر ادامه داد: طی دو روز برگزاری این گردهمایی که روز دوم آن فردا در محل معاونت علمی ریاست‌جمهوری خواهد بود، مسائل ایجاد این مراکز را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به مدل مناسب این مراکز در کشور برسیم.

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است