Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:35:19 GMT

وقتی نانوایی با توصیه نماینده رییس هیأت کشتی می شود!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۴۰۰

وقتی نانوایی با توصیه نماینده رییس هیأت کشتی می شود!

در برنامه با ورزش شبکه باران از صابر اصغری به عنوان جوان اول کشتی گیلان دعوت شده بود که در نوع خود حاشیه های جالبی به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح شفت، امیر علیزاده عثمانوندانی نوشت: در برنامه امروز «با ورزش» شبکه باران از صابر اصغری به عنوان جوان اول کشتی گیلان دعوت شده بود که در نوع خود حاشیه های جالبی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم با توجه به داشتن بزرگانی همچون پهلوانان یعقوب روستا، ناصر مهدوی که از افتخارات کشتی شهرستان می باشند به راس کار نشستن یک نانوا بعنوان رئیس هیئت کشتی شهرستان شفت که در عمر خودش کشتی نگرفته و صرفا به توصیه آقای نماینده به این جایگاه تکیه زده است، قابل تأمل است.

باید پرسید با چه سود، منفعت و قیمتی جناب نماینده این کار را کرده است.

آیا این درست است که سیاست را قاطی ورزش شهرستان می کنید؟

امثال مجتبی اصغری عثماوندانی ها با داشتن مشکلات عدیده بدون داشتن پشتیبان مالی به مقام های مختلف رسیدند و افتخار شهرستان استان و کشور شدند، حمایت نخواستیم دیگر تیشه به ریشه ورزش شهرستان نزنید کجا رفت آن قول هایی که در زمان شب های میتینگ انتخابات می دادید.

جناب نماینده پدر شهیدتان در مدت کوتاه نمایندگی اش خدمتگزار مردم بود و پس از چند سال از شهادتشان هنوزم که هنوزه مردم از ایشان به نیکی یاد می کنند شما میخواهید راه ایشان ادامه دهید اما متاسفانه برای اینکار ساخته نشده اید مشاورانی دور حضرتعالی جمع شده اند که همه چیز را به سود خود می خواهند و به فکر مردم دو شهرستان نیستند.

جناب نماینده در مجلس به قرآن قسم خورده اید که در قبال سپردن وکالت مردم به حوزه نمایندگی تان به مردمانش خدمت کنید به قسمی که خورده اید جامع عمل بپوشانید و مثل پدر شهیدتان برای خود خدابیامرزی بجا بگذارید.

امیر علیزاده عثماوندانی

به گزارش صبح شفت، یادداشت ها و متن های ارسالی با مسئولیت نگارنده و احترام به نظر مخاطبان منتشر شده و صبح شفت هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • پهلوانی برند کشتی ایران است/شهدا پهلوانان واقعی هستند
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است