Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@00:31:54 GMT

احمد نجفی درب شورای صنفی نمایش را گِل گرفت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۶۶۰

احمد نجفی درب شورای صنفی نمایش را گِل گرفت

احمد نجفی امشب در اقدامی عجیب درِ شورای صنفی نمایش را گِل گرفت! این اقدام نامعمول او در اعتراض به وضعیت نمایش فیلمش صورت گرفته است.

به گزارش عصر ایران به نقل از تسنیم، پس از اعتراض احمد نجفی نسبت به وضعیت اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» این بازیگر سینما و تهیه کننده فیلم در سازمان سینمایی اقدام به اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض با پادرمیانی اهالی سینما پایان پذیرفت و رئیس سازمان سینمایی دستور به رسیدگی در مورد اکران فیلم را داد. این فیلم از 18 بهمن ماه به مدت یک هفته اکران شد و پس از یک هفته اکران فیلم پایان پذیرفت.

احمد نجفی امشب (6 اسفند 96) در اقدام دیگری در مقابل درب شماره 2 خانه سینما حاضر شد و در حرکتی نمادین درب این مرکز که شورای صنفی نمایش در آن مستقر است را با گِل پوشاند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد

 فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی که محصول مشترک ایران و ترکیه است قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران شود اما نمایش این فیلم سینمایی حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اگرچه دلیل خاصی برای این تعویق عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تاخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد. به همین دلیل اکنون نیز احتمال می‌رود که طولانی شدن پروسه هماهنگی، اکران این فیلم را دست‌کم یک هفته دیگر به تعویق انداخته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

در فیلم سینمایی مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟