Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نبی زاده مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی در گفتگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت قزل آلا در ایام پایانی سال اظهار کرد: هم اکنون قیمت تمام شده هر کیلو قزل آلا 10 هزار و 500 تومان است که به سبب شرایط نامساعد بازار با نرخ 7 هزار تومان سر مزرعه، عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ ممنوعیت ورود تیلاپیا در رسیدن قیمت قزل آلا به نرخ واقعی خود در بازار تاثیر بسزایی دارد.

نبی زاده ادامه داد: با وجود وضعیت مناسب تولید، نگرانی از حیث نوسان قیمت در ایام پایانی سال وجود ندارد.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با اشاره به دلایل حباب قیمت قزل آلا در سال 93 بیان کرد: با ورود ویروس وی. اچ. اس در سال های 92 و 93 و از بین رفتن 40 تا 60 هزارتن محصول، هر کیلو قزل آلا با نرخ 16 تا 17 هزار تومان در سر مزرعه عرضه می شد که البته این نرخ، ملاک ما نیست.

به گفته وی؛ کارخانه های خوراک دام در سال های 92 و 93 همزمان با شیوع ویروس در مزارع قزل آلا بدون هیچ دلیل و منطقی اقدام به افزایش قیمت خوراک در بازار کردند که این امر در کنار واردات تیلاپیا منجر به کاهش حاشیه سود تولیدکنندگان شد.

نبی زاده در خاتمه تصریح کرد: با وجود عادی شدن شرایط و کاهش قیمت قزل آلا، نرخ خوراک دام تغییری نیافته است.

انتهای پیام/

ممنوعیت تیلاپیا، قیمت قزل آلا را واقعی می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو شکر درب کارخانه ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و در مغازه های خرده فروشی برای مصرف کننده ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به پیک مصرف شکر تا شهریور، قیمت شکر با نوساناتی در بازار روبروست که در این ایام با واردات می توان بازار را کنترل کرد.

بهمنی با بیان اینکه سالانه ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن شکر مورد نیاز است، افزود: بنابر آمار ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن شکر در تابستان باید وارد شود چراکه در ۶ ماهه نخست سال ۲۴۰ هزار تن در هر ماه مصرف می شود.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: شورای قیمت گذاری نرخ مصوب چغندر قند را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که بر این اساس شکر تولید داخل ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان باید قیمت گذاری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید