Web Analytics Made Easy - Statcounter

حال می‌خواهیم به همین بهانه برای شما بنویسیم که چند بازیکن استقلال شانس فیکس شدن یا بازی کردن در جام جهانی 2018 روسیه را دارند.

1- امید ابراهیمی؛ کارلوس کی‌روش نه تنها فوتبال ابراهیمی را قبول دارد بلکه یک‌جورهایی به او احساس دین می‌کند. خاطرتان باشد پیش از جام جهانی 2014 برزیل امید ابراهیمی به دلیل اختلافات کی‌روش با زلاتکو کرانچار سرمربی وقت سپاهان اصفهان از لیست این رقابت‌ها خط خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که امید در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد و می‌توانست به جای رضا حقیقی مسافر جام جهانی شود اما قربانی آن اختلاف شد. کی‌روش بارها در جمع خصوصی و نزدیکانش به این موضوع اعتراف کرده و از شایستگی‌های امید ابراهیمی سخن رانده است. با توجه به اینکه سعید عزت‌اللهی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم ملی ایران در اولین دیدار جام جهانی روسیه نیست، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که امید ابراهیمی برابر مراکش در ترکیب اصلی کشورمان به میدان برود.

2- وریا غفوری؛ آماده‌ترین بازیکن فعلی استقلال هم به موقع به اوج برگشت. او انتخاب اول کارلوس کی‌روش در سمت راست خط دفاعی است و افت محسوس رامین رضاییان پس از کوچ به بلژیک دست مرد پرتغالی را بازتر می‌کند.

وریا غفوری به گواه اغلب کارشناسان آماده‌تر از رامین رضاییان است و می‌تواند سمت راست تیم ملی را آبی کند. او در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان هم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد که این بازی خوب از چشم کارلوس کی‌روش و آنالیزورهایش پنهان نمانده است.

3- روزبه چشمی؛ اما بالاخره مدافع وسط مورد علاقه وینفرد شفر که هیچ‌وقت بازیکن فیکس کارلوس کی‌روش نبوده است ولی با توجه به مصدومیت و نیمکت‌نشینی پژمان منتظری، افت محمد انصاری و عزت‌ا... پورقاز به علاوه سن و سال سیدجلال حسینی، این شانس را دارد که در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی در جام جهانی روسیه فیکس بازی کند. قدرت حمل توپ و بازیسازی روزبه چشمی نکته‌ای است که کی‌روش روی آن زوم کرده است. در نظر داشته باشید مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر مدافع فیکس تیم ملی نیز سابقه بازی در خط میانی را به عنوان هافبک دفاعی دارد که با تصمیم کارلوس کی‌روش تبدیل به دفاع وسط شد و پیشرفت محسوس او را همه دیدیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست

به گزارش همشهری آنلاین هادی نراقی پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌ویک لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در این بازی فقط به سه امتیاز رسید و برنده از زمین خارج شد.

وی افزود: استقلال در بازی با هوادار یگ گل زودهنگام به ثمر رساند و پس از آن برای حفظ نتیجه به یک بازی تدافعی روی آورد. در ادامه شانس و درخشش سید حسین حسینی باعث شد تا آبی‌ها برنده از زمین خارج شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های اخیر با افت فاحش روبرو شده است، این تیم از نظر فنی و بدنی آمادگی لازم را ندارد و نمی‌تواند فوتبالی را به اجرا بگذارد که زیبا و تماشاگرپسند باشد.

نراقی تصریح کرد: جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شناخت کامل از تیم دارد و هیچ کس به اندازه او از نظر میزان جسمانی بازیکنان اطلاعات ندارد و به طور حتم اشکالات و ضعف‌های استقلال را بهتر از هر فرد دیگری می‌داند و می‌بیند.

وی تاکید کرد: آنچه از بازی‌های استقلال مشهود است عدم خوب بازی کردن این تیم است. برای تیمی به نام استقلال که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره آسیا را یدک می‌کشد و میلیون‌ها هوادار دارد این نوع بازی کردن در شان نامش نیست.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم در این تعطیلات فرصت کادر فنی استقلال تیم را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند. استقلال این شانس را دارد که در ادامه فصل با روندی که در پیش گرفته قهرمان شود

کد خبر 840865 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!
  • از آزمون، طارمی و قدوس تا جهانبخش، ابراهیمی، انصاری فرد؛ ۱۴۰۲ سال روبروشدن با چالش تثبیت، تغییر باشگاه و حرفه لژیونر‌های ایرانی