Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرامی نسب معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی تنها مرکز آموزش کارآفرینی و شغل محور کشور است که در آن مهارت های اشتغال و علمی به دانشجویان آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: دوره های کاردانی، کارشناسی، مهندسی فناوری و مهندسی حرفه ای بر اساس اشتغال و کار آفرینی دانشجویان بوده و همه حرفه ها به طور کلی بر اساس نیاز بازار هر منطقه ای تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نسب با اشاره به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی سعی شده است فعالیت های فرهنگی بر اساس برنامه های کارآفرینی و شغل محور تنظیم و شکل بگیرد، افزود: جشنواره مناظره دانشجویی که امسال برگزار شد، کارآفرینی و اشتغال محور اصلی این جشنواره بوده است تا آموزش های مهارتی در قالب این کار فرهنگی به دانشجویان آموزش داده شود.

وی تاکید کرد: انجمن های علمی دانشگاه علمی کاربردی در راستای مهارت آموزی و حمایت از طرح های دانشجویان در زمینه های اشتغال و کار آفرینی تعریف شده است.

 معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی گفت: صندوق توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی براساس برنامه ریزی های انجام شده به دانشجویان و صاحبان طرح های کاربردی  وام خوداشتغالی اعطا می کند.

انتهای پیام/

برنامه ریزی دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغال زایی دانشجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی 73 ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود