Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:40:26 GMT

مرگ هولناک پسرک ۱۰ ماهه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۱۶۲۳

روزنامه ایران نوشت:شامگاه اول اسفند، مأموران کلانتری 160 خزانه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموزیک کودک در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند. 

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات تخصصی به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد دو روز قبل مرد جوانی که کودک 10 ماهه‌اش را در آغوش داشته به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک که سینا نام داشت بلافاصله تحت درمان قرار گرفت اما معاینات نشان داد او دچار ضربه مغزی شده است.

تلاش‌های تیم درمانی برای نجات پسرک ادامه داشت ولی سینا دو روز بعد تسلیم مرگ شد.این درحالی بود که آزمایشات صورت گرفته از وجود الکل داخل خون کودک خبرمی داد. همچنین آثار کبودی روی دست، پا و بدن پسرک نیز حکایت از کودک آزاری مرگبارداشت. 

پدر پسربچه دیروز دراین باره به خبرنگار ما گفت:«همسرم به سینا غذا داد و بعد هم او را روی مبل گذاشت. من خوابیده بودم که با سر و صدای همسرم بیدار شدم.سینا همانطور که روی مبل بازی می‌کرد به زمین افتاده بود. بچه را طی 5 دقیقه به بیمارستان بردیم اما به ما گفتند ضربه مغزی شده و دو روز بعد هم جان باخت. من الکل به بچه ندادم، بلکه پسرم شربت خورده و تصور می‌کنم اشتباهی شده باشد.»

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)

 

 

 

منبع : مهر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم) تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم) برخورد صاعقه با هواپیما در فرودگاه ونکوور (فیلم)

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)