Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@02:32:58 GMT

جدیدترین خبرها از خندوانه و جناب خان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۱۶۴۳

به گزارش پارس نیوز،

عوامل برنامه تلویزیونی «خندوانه» این روزها مرحله پیش تولید را سپری می‌کنند و با تشکیل اتاق فکری جدید، در جستجوی لوکیشنی مناسب برای شروع کار خود هستند. به نظر می رسد در بین انتخاب آنها، باغ کتاب - فضایی که پیش از این آیتم های «خندوانه» در آن ضبط می‌شد- گزینه مناسبی باشد.

به گفته سعید سالارزهی صاحب امتیاز عروسک «جناب خان» و آنچه پیش از این رامبد جوان گفته است، احتمالا سری جدید «خندوانه» با حضور این عروسک روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفته حضور جناب خان در برنامه خندوانه هنوز قطعی نشده است.

طبق تصمیم‌گیری شبکه نسیم احتمال پخش خندوانه در فروردین 97 وجود دارد. همچنین با وجود برنامه‌ریزی‌ که برای سری جدید «خنداننده شو» انجام شده است، هنوز برپایی این مسابقه در فصل جدید خندوانه قطعی نیست. البته این احتمال هم وجود دارد که این مسابقه تنها از طریق اپلیکیشن «خندوانه» اجرا شود.

گفتنی است؛ پیش از این در غیاب «جناب خان»، رامبد جوان حضور چهار عروسک دیگر را در «خندوانه» تجربه کرد. تجربه ای که چندان موفق نبود و جوان سعی کرد با مسابقه «ادابازی»، گفتگوهای متفاوت و مسابقه «خنداننده شو» برنامه را پیش ببرد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • این خبرها را از دست ندهید
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»