Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@20:16:04 GMT

حج عمره در سال آتی برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۲۰۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید جواد حسینی‌کیا درباره برگزاری حج در سال ۹۷، گفت: امکان برگزاری حج عمره در سال 97 فعلا وجود ندارد به دلایل سیاسی ظرفیت برگزاری حج عمره موجود نیست.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال گذشته زائران ایرانی بدون هیچ مشکلی مناسک حج را به جا آورند امیدواریم در سال 97 نیز این روند ادامه داشته باشد و ظرفیت این سفر افزایش یابد و خدماتی که ارائه می‌شود از نظر کمی و کیفی بهبود بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برکناری برخی از مقامات عربی در عربستان پیش‌بینی می‌شود وضعیت زائران ایرانی در حج امسال بهتر شود؛ هزینه حج با توجه به قیمت دلار تغییر می‌کند بنابراین ممکن است با توجه به افزایش قیمت ارز برخی از هزینه‌های این سفر مانند ایاب و ذهاب، اسکان، پذیرایی و ... نیز افزوده شود؛ اقلامی که از ایران فرستاده می‌شوند از نظر قیمت تغییرات چندانی نمی‌کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: مسئولان حج و زیارت به دنبال افزایش ظرفیت حج 97 هستند و در این راستا مذاکراتی را انجام داده‌اند اما به نتیجه قطعی نرسیده‌اند امید است این موضوع محقق شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است