Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: تشكل های كارگري، كارفرمايي و تعاونگران استان هرمزگان همراه با ساير اقشار مردمی با وحدت و انسجام هميشگي، آماده استقبال از رئیس جمهور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، تشكل های كارگري، كارفرمايي و تعاونگران استان هرمزگان در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به این استان، بیانیه ای بدین شرح صادر کردند:

 

خداوند منان را شاکریم که اکنون نوبت میزبانی کاروان تدبیر و امید به پرچمداری جناب آقاي دکتر روحانی به استان هرمزگان خطه نيلگون خليج هميشه فارس رسیده است و صدای پای تدبیر و امید در سرزمین آفتاب و نخل پیچیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزبانی گرم وپرشور کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان و تعاونگران در کنار مردم ولایتمدار و با ایمان، از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید، جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

 

بدون ترديد سفر پرخیر و برکت جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و اعضای هیئت دولت به هرمزگان، سندی پر افتخار را در تاریخ این استان رقم خواهد زد چرا كه بر این باوریم حضور کاروان تدبیر و امید به پرچمداری ریاست محترم جمهوری در این استان و استقبال حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه، منشأ خیر و برکت بوده و توسعه و رونق اقتصادی استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد آورد.

 

مفتخریم که در سال «اقتصاد مقاومتی، توليد– اشتغال» توفیق میزبانی از رئیس جمهور محترم جناب آقای دکترروحانی و وزرای سختکوش و پرتلاش دولت تدبیر وامید، بالاخص دکتر ربیعی وزیر ساعی و پاسخگوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نصیب ما شده و شمیم خوش خدمت آمیخته به امید و نشاط  و سر زندگی را  بر فضای پایتخت تجاري و صنعتي ایران جاری ساخته است.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر ۳ شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم امراله خرسندیان پدر 3 شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.

در پیام رئیس جمهور آمده است: 

درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کَس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

 این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

 اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!