Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، اما پرسپولیس به راحتی می‌تواند این تیم را شکست دهد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال خوزستان هم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود و تلاش زیادی هم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حیف است که این تیم یکی از گزینه‌های سقوط باشد. واقعا تیم ویسی خوب کار کرد، اما پرسپولیس در این دیدار به دنبال کسب نتیجه بود که خداروشکر به دست آورد.

وی با اعلام این جمله که «همیشه بازی‌های قبل از دربی سخت است» ادامه داد: بعد از باخت برابر السد برانکو خیلی از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده بود. پرسپولیس به لحاظ بدنی فوق العاده است و اگر از نظر روحی خوب باشد عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت. در بازی با استقلال خوزستان همه بازیکنان نشان دادن که در مواقع حساس می‌توانند به کمک تیم بیایند. نعمتی روز خوبی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی ۸۶ هم گفت: این بازی حساس است و پرسپولیس می‌تواند با شکست استقلال روز رویایی را رقم بزند. پرسپولیس می‌تواند هم دربی را ببرد و هم جشن قهرمانی بگیرد. برای اولین بار است که این شانس وجود دارد. در این بازی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و وسط زمین را در اختیار داشته باشد قطعا پیروز می‌شود. استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، ولی پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد.

پیوس در مورد مهاجمان زهر دار دو تیم گفت: علیپور باید تحرک بیشتری در دربی داشته باشد و اگر در ۶ قدم حاضر باشد موفق‌تر است منشا هم همینطور، البته خط دفاع استقلال خیلی مستحکم کار می‌کند. از طرفی تیام هم جز خرید‌های خوب استقلال بوده و می‌تواند خطرساز باشد، اما فکر می‌کنم تجربه سیدجلال می‌تواند به کمکش بیاید و او را مهار کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد

ابراهیم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار دشوار استقلال در خانه تراکتور تبریز اظهار کرد: استقلال اختلاف امتیاز بسیار شکنند‌ه‌ای با پرسپولیس دارد. شکست در جام حذفی مقابل آلومینیوم را نباید جدی گرفت، چون پرسپولیس بیش از اندازه تیم خطرناکی است. تیم اوسمار این توانایی را دارد به هر حریفی گل بزند. تیمی نداریم که از پرسپولیس گل نخورد. استقلال دو راه بیشتر ندارد. تا پایان فصل لغزشی ندارد و همه امتیازات را می‌گیرد یا اینکه می‌لغزد و قهرمانی پرسپولیس را تماشا می‌کند. با وجود آنکه استقلال تا پایان فصل بازی‌های ساده‌تری نسبت به پرسپولیس دارد ولی بعید است حریف سنتی‌اش تا پایان فصل امتیازی از دست بدهد.

یک امتیاز اختلاف اصلاً قابل اطمینان نیست

وی ادامه داد: شانسی که استقلال دارد شرایط نامساعد حریف این هفته‌اش است. تراکتور بیمار شده و این بیماری ناشی از شکست سنگین خانگی مقابل ذوب‌آهن و باخت در خانه تیم در منطقه سقوط نساجی است که با برتری در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اندکی التیام یافت ولی درمان نشده و حمید مطهری هم نمی‌تواند در عرض یک هفته برای تیمی که جایگاهش را نزد هوادارانش از دست داده معجزه کند. از طرفی استقلال برابر مس رفسنجان و شمس آذر ۴ گل خورد تا ثابت شود وقتی روی به بازی هجومی می‌آورد خط دفاعی شکننده‌ای دارد. جذابیت فوتبال به این است که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. همه چیز دست استقلال است ولی یک امتیاز اختلاف اصلاً قابل اطمینان نیست مگر اینکه سپاهان در ورزشگاه آزادی نسخه پرسپولیس را بپیچد و نظیر این اتفاق در تبریز از سوی استقلال برای تراکتور تکرار شود تا اختلاف امتیاز به ۴ برسد.

پرسپولیس اوسمار تلنگری جدی خورد

مربی سابق استقلال با یادآوری اینکه نباید وداع پرسپولیس با جام حذفی این تصور را ایجاد کند شاگردان اوسمار دچار افت شده‌اند، تصریح کرد: پرسپولیس روی بی‌تجربگی اوسمار جام حذفی را از دست داد. دو مرتبه با اختلاف دو گل پیش افتاد، اما تعویض‌های زودهنگام بازیکنان کلیدی به آلومینیوم فضای جبران داد. روندی که پرسپولیس در لیگ برتر دارد تا پایان بازی حفظ می‌شد در همان ۹۰ دقیقه برنده بود و اصلاً بازی به وقت‌های اضافه نمی‌رفت، چون آلومینیوم توانایی رسیدن به گل را نداشت تا زمانی که پرسپولیس در فرم همیشگی‌اش قرار داشت. اوسمار می‌خواست به بازیکنان تأثیرگذار خود برای بازی با سپاهان استراحت دهد و بهای آن را با وداعی تلخ در جام حذفی داد. استقلال اصلاً فریب آن را نخورد که پرسپولیس باز هم می‌لغزد. آنها تلنگری جدی خوردند و دیگر به تیمی باج نمی‌دهند. در هر بازی هم حداقل انتظار دو گل را از پرسپولیس می‌توان داشت.  

کیفیت دفاعی استلال در بازی هجومی افت پیدا می‌کند

وی تأکید کرد: نقطه عطف این فصل بازی های این چند هفته آخر است و تا هفته آخر رقابت برای قهرمانی ادامه خواهد داشت. استقلال اگر رو به بازی زیبا و هجومی بیاورد از کیفیت دفاعی‌اش کاسته می‌شود مگر با برنامه ویژه به دنبال بازی هجومی باشد. استقلال برای بالا بردن جام قهرمانی باید تا آخر فصل خیلی خوش شانس و هشیار باشد. نکته مثبت تیم استقلال این است که بازیکنان هر چه در توان دارند می‌گذارند و در استفاده از ضربات ایستگاهی تبحر خاصی در این تیم وجود دارد که با این حربه یقه همه تیم‌ها را غیر از پرسپولیس گرفته است، چون در هر دو دربی با این استراتژی گلی زده نشد. بلانکو، آرمان رمضانی و عناصر دفاعی تیم گل‌های مهمی زده‌اند.

بدون شک سپاهان از پرسپولیس گل می‌خورد

طالبی افزود: البته تفاوت استقلال با پرسپولیس در این است که شاید تیمی بتواند تنها راه گلزنی استقلال را ببندد ولی پرسپولیس متنوع بازی می‌کند و استراتژی‌های متعددی به کار می‌گیرد که این روش‌ها پیروزی را به ارمغان دارد. اگر مسعود ریگی در برنامه‌های تدافعی کمک می‌کند، سروش رفیعی، مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم برنامه‌های هجومی را راهبری می‌کنند. از چپ، راست و و وسط هجوم می‌آورد و امان را از سازمان دفاعی رقبا می‌برد. سپاهان اگر می‌خواهد برابر پرسپولیس نتیجه بگیرد باید بتواند در گلزنی روز خوبی را سپری کند، چون بدون شک از پرسپولیس گل می‌خورد. استقلال به برتری‌های اقتصادی یک بر صفر کفایت نکند، چون عاقبت خوشی به همراه ندارد و احتمال آنکه امتیاز از دست بدهد به مراتب بیشتر از پرسپولیس است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم