Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:29:49 GMT

انتصاب سرپرست بیمارستان آیت الله روحانی بابل

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۲۷۴۹

انتصاب سرپرست بیمارستان آیت الله روحانی بابل

استان‌ها > مازندران - طی حکمی از سوی دکتر سید فرزاد جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر شهرام سیفی به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله روحانی منصوب شد.

به گزارش خبرانلاین ازبابل طی حکمی از سوی دکتر سید فرزاد جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر شهرام سیفی به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله روحانی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهرام سیفی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، متخصص بیهوشی و فوق تخصص مراقبتهای ویژه متولد بابل هستند که سابقه ریاست بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل را در کارنامه خود دارد.
وی همچنین عضو هیات مدیره نظام پزشکی بابل بمدت چهارسال ، عضو هیات بدوی نظام پزشکی بابل بمدت چهارسال ، عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی استان مازندران بمدت چهارسال ، مسئول ICU جراحی بیمارستان آیت ا.. روحانی بمدت سه سال بودند و مسئول ICU داخلی بیمارستان شهید بهشتی از سال ۹۲ تاکنون می باشند.
قابل ذکر است دکتر محمود صادقی بمدت 42 ماه این سمت را بعهده داشتند.
متن حکم بدین شرح می باشد:
جناب آقای دکتر شهرام سیفی
عضو هیات علمی دانشگاه
با احترام، بیمارستان ها مراکز اصلی آموزش بالینی، پژوهش و ارائه خدمات درمانی در دانشگاه هستند و ارتقاء سطح خدمات آنها علاوه بر ایجاد رضایتمندی مراجعین، می تواند موجب شکوفایی در عرصه آموزش و پژوهش های بالینی گردد بیمارستان آیت الله روحانی بزرگ ترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال کشور، یکی از پرافتخارترین مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کشور است .
نظر به تعهد وتوانمندی هایتان، جنابعالی را به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله روحانی منصوب می نمایم.
انتظار می رود ضمن پیشبرد امور جاری براساس ضوابط و مقررات نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمایید:
- توجه خاص به ارتقای نیروی انسانی مرکز و احساس آرامش و امنیت آنها همراه با افزایش بهره وری
- جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی در تدوین واجرای برنامه ها
- اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت
- ارتقاء کیفی خدمات با تاکید بر رعایت اصول رفتار حرفه ای وکرامت بیمار
- تداوم جلب کمک های خیرین برای اصلاح زیر ساخت ها وارائه خدمات بهتر
امید می رود با بهره گیری از حداکثر توان و درایت خود و با جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی، کارکنان دلسوز و فراگیران عزیز گام هایی بلند در ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات برداشته شود .
بدون تردید تمام عوامل ذیربط در بیمارستان و دانشگاه، شما را در دستیابی به اهداف فوق یاری خواهند نمود.
دکتر سید فرزاد جلالی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل

46

کلید واژه‌ها : خبرآنلاین - استان مازندران - بیمارستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد