Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:42:47 GMT

افزایش تولید و تنوع محصول در کارخانه شیر خلخال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۲۷۸۳

افزایش تولید و تنوع محصول در کارخانه شیر خلخال

اردبیل-ایرنا-فرماندار خلخال گفت: با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه گذاران جوان و جدید کارخانه تولید فراورده های لبنی این شهرستان علاوه بر افزایش تنوع محصول و میزان تولید زمینه اشتغال چند نفر نیز در این کارخانه فراهم شد.

به گزارش ایرنا،فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید و سرمایه گذاری خلخال افزود :در سال جاری با پرداخت 9 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه گذارجوان و جدید کارخانه شیر دامنه عجم این شهرستان ،طرح تعمیر و تجهیز این واحد تولیدی اجرا و تنوع تولید کارخانه از دو نوع محصول لبنی شیر پاکتی و دوغ پاکتی قبلی به 18 نوع محصولات لبنی جدید ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از عملکرد مدیریت جدید این کارخانه در امر افزایش سطح کیفی محصولات لبنی برای اجرای طرح توسعه کارخانه با پرداخت تسهیلات جدید بانکی از محل های تسهیلاتی مختلف به این واحد تولیدی فعال شهرستان اعلام امادگی کرد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 500 نفر در بخش تولید پوشاک و در سطح شهر و مناطق روستایی خلخال فعالیت دارند گفت:بزودی با پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات توسعه روستایی با کارمزد 6 درصد به سرمایه گذار طرح تولید پوشاک انبوه زمینه لازم برای اشتغال ده ها نفر در سطح روستاهای این شهرستان فراهم خواهد شد.
وی امسال میزان تسهیلات تخصیص یافته برای ایجاد تولید و اشتغال در این شهرستان را کم سابقه خواند و مسوولان اجرایی عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خلخال را به تلاش بیشتر در معرفی طرح های سرمایه گذاری و تولیدی جدید و نیز ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل دار و جذب تسهیلات اعتباری در جهت دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی فراخواند.
خلخال در 115 کیلو متری جنوب اردبیل واقع است.
7119/ 1257

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده