Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@22:56:31 GMT

اعزام نیرو برای ایجاد کمپ در ارتفاعات دنا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۲۷۹۸

اعزام نیرو برای ایجاد کمپ در ارتفاعات دنا

خبرگزاری میزان- دو اکیپ ۵ نفره برای ایجاد کمپ‌های یک و ۲ به ارتفاعات عزیمت کردند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  مسئول امداد کوهستان استان [ایجاد کمپ در ارتفاعات دنا]گفت:با مساعد شدن شرایط جوی دو تیم سه نفره هلال احمر و ارتش با دو فروند بالگرد به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی پورابراهیم افزود: به صورت همزمان دو تیم ۵ نفره هم پیاده به ارتفاعات دنا عزیمت کردند تا کمپ یک و دو را برپا کنند.

پورابراهیم ادامه داد: با توجه به بارش بیش از دو متر برف در نقطه سقوط هواپیما در چند روز گذشته، نخستین گروه اعزامی باید ارزیابی دقیقی از شرایط محل سانحه و وضعیت جوی داشته باشند.

وی گفت: براساس ارزیابی اولیه، تصمیم گرفته می‌شود که امکان ادامه عملیات جستجو و انتقال پیکر‌ها وجود دارد، همچنین یک تیم پشتیبانی شامل ۵ نفر هم در دامنه کوه دنا مستقر شده اند.   منبع:صدا و سیما   انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد