Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@23:05:01 GMT

◄ تکذیب ورود جعبه سیاه سانچی به ایران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۲۸۱۴

◄ تکذیب ورود جعبه سیاه سانچی به ایران

تین‌نیوز | 

در حالی که به نظر می‌رسید حادثه نفتکش سانچی از مرحله گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی عبور کرده باشد، حرف و حدیث‌هایی درباره ورود جعبه سیاه به ایران مطرح شده است.

به گزارش تین‌نیوز، سخنگوی شرکت ملی نفتکش اما این شایعه را تکذیب کرده است. محسن بهرامی در گفتگو با مارین‌تایمز با تکذیب این خبر گفت: همه اطلاعات جعبه سیاه سانچی در اختیار ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تصاویری از جعبه سیاه سانچی منتشر شد که با اعای ورود آن به کشور مطرح شده بود. در عین حال تعدادی از کانال‌های خبری نیز این خبر را منتشر کردند.

کاپیتان بهرامی با تاکید بر اینکه اصولاً نیازی به ارسال فیزیکی جعبه سیاه به ایران نیست گفت: درون جعبه سیاه، فلش مموری حاوی اطلاعات قرار دارد که اطلاعات آن مدت ها پیش در اختیار ایران قرار گرفت. بنابراین اصولاً هیچ نیازی به ارسال فیزیکی جعبه سیاه که فی نفسه ارزشی ندارد، وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش افزود: هم اکنون اطلاعات ارائه شده به همراه مصاحبه با خدمه کشتی کریستال چینی در اختیار ما قرار دارد و سازمان بنادر در آینده نزدیک نتیجه تحلیل اطلاعات را ارائه خواهد کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • جمعی از اساتید ادبیات به تماشای «مست عشق» نشستند/ حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم