Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:شاتل‌موبایل از اعطای حجم ADSL، مکالمه و پیامک نامحدود، یک ماه اشتراک سرویس سینمایی نماوا، دسترسی رایگان به کتاب‌های صوتی اپلیکیشن نوار و تا ۱۰۳ گیگابایت حجم اینترنت همراه به مشترکان خدمات اینترنت ثابت شاتل در قالب سه بسته آغازین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شاتل‌موبایل، سیم‌کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل به مشترکان خدمات اینترنت ثابت شاتل به همراه ۱۱ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه، یک گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون شبکه یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۱۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیم‌کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل هم با ۵۲ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه، ۲ گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه یک ماهه با هزینه ۲۵ هزار تومان به مشترکان خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.
از سوی دیگر، سیم‌کارت و بسته آغازین شماره سه شاتل موبایل به همراه ۱۰۱ گیگابایت اینترنت همراه در ماه اول و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه سوم، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۳۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون‌شبکه برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت هفتگی و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۴۰ هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های ترکیبی خدمات ثابت و همراه شاتل‌موبایل و انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت تا پایان اسفندماه می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.
بنابر اعلام شاتل‌موبایل در این مرحله هر مشترک خدمات اینترنت ثابت شاتل حداکثر قادر به ثبت نام ۵ سیم‌کارت با بسته ترکیبی ثابت و همراه خواهد بود. برچسب ها: اینترنت ، موبایل ، اینترنت ثابت

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی