Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان یکشنبه‌شب در پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین شاطری که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، فرمانده سپاه استان، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد، با برشمردن ویژ‌گی‌های اخلاقی و شخصیتی، شجاعت، شهامت و مدیریتی این شهید بزرگوار گفت: آنچه موجب شد تا شهید شاطری به‌عنوان سردار شهید جهان اسلام معرفی شود، برخورداری از تقوای الهی در همه امور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید شاطری توانست با مدیریت انقلابی، انسانی و فراملیتی خود از چنان محبوبیتی در جنوب لبنان برخوردار شود که حتی کسانی که با مذهب ما هم خوب نبودند، از وی به به‌عنوان انسانی انعطاف‌پذیر و باصلابت یاد کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهید شاطری با مدیریت جهادی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی و با هزینه مدیریت‌شده و بدون درخواست نیروی خارج از کشور توانست در کمتر از یک سال، منطقه اشغال‌شده در اطراف حرم حضرت زینب (س) را که زیر گلوله دشمن بود، پاک کند و دشمنان را تا دو کیلومتر به عقب براند.

پناهیان ادامه داد: شهید شاطری با تمام وجود و شجاعت و خلاقیت به‌سوی اهدافی روشن گام برمی‌داشت و از موفقیت‌های بالایی نیز برخوردار بوده است.

وی رمز موفقیت شهید شاطری در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی را تقوای بالای او در این مهم بیان کرد و گفت: آن‌چنان‌که شهید شاطری در این عرصه‌ها موفق و پیروز بود، اگر امثال او را برای مدیریت منطقه زلزله‌زده کشورمان در منطقه کرمانشاه داشتیم، به موفقیت‌های خیلی خوب در کوتاه‌ترین زمان دست می‌یافتیم و اگر کسی چون شهید شاطری در امور بیکاری و اشتغال کشورمان مدیریت فکری، فرهنگی و شهامت و شجاعت داشت، شاهد مشکلات ناشی از تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها نبودیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه تقوای شهید شاطری باعث انجام بسیاری از کارهای او در اسرع وقت می‌شد، افزود: بسیاری از مشکلات ما ناشی از بی‌تقوایی برخی از مدیریت‌های جامعه است و متأسفانه آموزش‌های دینی ما آنچنان که باید باشد، نیست و خوب ترجمه نشده است.

پناهیان با بیان اینکه نخستین ویژگی مدیر خوب برخورداری از تقواست و مدیر باتقوا رفتار دفاعی نداشته و انعطاف‌پذیر است، گفت: تقوا باعث انعطاف‌پذیری انسان‌ها می‌شود و شهید شاطری از تمام این ویژگی‌ها در دوران مختلف زندگی برخوردار بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران جامعه باید صالح‌ترین افراد باشند و باید این فرهنگ در جامعه ما جا بیفتد و اگر این مهم در جامعه ما تحقق یابد، قوه قضائیه خلوتی خواهیم داشت و اگر در هزینه‌کرد بیت‌المال کشور فردی با ویژگی‌های شهید شاطری مدیریت داشته باشد، قوه قضائیه بیکار خواهد شد و این مهم نشان‌دهنده سلامت جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد