Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراخمد اعلام کرد: سرعت باد در ارتفاعات محل سقوط هواپیما ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت نوسان دارد . ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جبیبی مسئول روابط عمومی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش اظهار داشت: دمای هوای احساسی  در ارتفاع دو هزار و 700 متری منفی 16 درجه سانتی گراد و در ارتفاع 4 هزار متری منفی 23 درجه سانتی گراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌گوید: سرعت باد در ارتفاعات محل سقوط هواپیما 35 تا 50 کیلومتر در ساعت نوسان دارد و از ظهر امروز در استان به خصوص در ارتفاعات دنا به تراکم ابرها افزوده و تغییرات جوی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به این استان را تشریح کرد.

علی کرمی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی نسبت به ورود سامانه بارشی صادر شده بوده که این هشدار با توجه به سه روز تعطیلی و سفر مسافران و گردشگران و کوچ عشایر تبدیل به قرمز شد.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اوج بارش‌های پیش رو از صبح تا شب پنجشنبه است.

کرمی تصریح کرد: با توجه به این سامانه بارشی، از کوهنوردی و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

وی ادامه داد: در پی این سامانه کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود و کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را برای جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بیندیشند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیشترین بارش‌ها را در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام، باشت، و مسیر بابامیدان به یاسوج خواهیم داشت.

کرمی با بیان اینکه هشدار نارنجی برای روزهای جمعه و شنبه پابرجاست، تاکید کرد: میزان بارش ها دقیق مشخص نیست اما شدت بارش ها در ساعاتی زیاد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دمای هوای امروز شهر یاسوج ۸ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی دمای این شهر طی فردا پنجشنبه ۱۰ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان