Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوس می گوید پرسپولیس برابر استقلال خوزستان به لحاظ بدنی فوق العاده بوده است.

طرفداری- فرشاد پیوس، پیشکسوت پرسپولیس می گوید استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، اما پرسپولیس به راحتی می‌تواند این تیم را شکست دهد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت:

بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال خوزستان هم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود و تلاش زیادی هم کرد. حیف است که این تیم یکی از گزینه‌های سقوط باشد. واقعا تیم ویسی خوب کار کرد، اما پرسپولیس در این دیدار به دنبال کسب نتیجه بود که خداروشکر به دست آورد.

وی با اعلام این جمله که «همیشه بازی‌های قبل از دربی سخت است» ادامه داد:

بعد از باخت برابر السد برانکو خیلی از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده بود. پرسپولیس به لحاظ بدنی فوق العاده است و اگر از نظر روحی خوب باشد عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت. در بازی با استقلال خوزستان همه بازیکنان نشان دادن که در مواقع حساس می‌توانند به کمک تیم بیایند. نعمتی روز خوبی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی ۸۶ هم گفت:

این بازی حساس است و پرسپولیس می‌تواند با شکست استقلال روز رویایی را رقم بزند. پرسپولیس می‌تواند هم دربی را ببرد و هم جشن قهرمانی بگیرد. برای اولین بار است که این شانس وجود دارد. در این بازی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و وسط زمین را در اختیار داشته باشد قطعا پیروز می‌شود. استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، ولی پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد.

پیوس در مورد مهاجمان زهر دار دو تیم گفت:

علیپور باید تحرک بیشتری در دربی داشته باشد و اگر در 6 قدم حاضر باشد موفق‌تر است منشا هم همینطور، البته خط دفاع استقلال خیلی مستحکم کار می‌کند. از طرفی تیام هم جز خرید‌های خوب استقلال بوده و می‌تواند خطرساز باشد، اما فکر می‌کنم تجربه سیدجلال می‌تواند به کمکش بیاید و او را مهار کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!