Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ در این نشست در ابتدا رسول مشهدلو، رئیس هیات ورزش سه گانه استان زنجان در سخنانی که همزمان با سالگرد شهید نقدی برگزار شد، با تاکید نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل کنونی گفت: باید رشادت ها و دلاوری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بیش از گذشته بازگو شود.
مشهدلو با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه شروع هشت سال جنگ تحمیلی از سوی بیگانگان به کشورمان بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی در جامعه را مدیون آن دلاوری ها و رشادت ها هستیم و زنده شدن یاد شهدا وظیفه تک تک ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات سه گانه استان خطاب به ورزشکاران نوجوان سه گانه حاضر در این دیدار بیان کرد: با الگو گرفتن از اخلاق و منش آن بزرگواران باید وامدار آنها باشیم.
وی در بخش دیگرصحبت هایش در معرفی ورزش سه گانه بیان کرد: این رشته ورزشی جزوء رشته های سخت است و در عین حال تنوع به دلیل تعدد رشته موجب شده تا شاهد استقبال نوجوانان و جوانان باشیم.
مشهدلو با اشاره به افتخارات کسب شده از سوی بانوان استان در رقابت های دوگانه آسیایی یادآور شد: برای نمونه زهرا محمدی و زینب نوروزی جزوء بانوان مدال آور ایران در رقابت های آسیایی هستند که باید زحمات آن ها را قدر بدانیم.
همچنین پدر دو برادر شهید نقدی با یادی از دو فرزند شهیدش ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات سه گانه استان در منزلشان گفت: امیدواریم نسل کنونی با ارج نهادن به منزلت شهدا راه و یاد آن ها را زنده نگه دارند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است