Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان در سوئد روز گذشته به پایان رسید. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت‌های گلبال قهرمانی جهان خرداد سال آینده در مالمو سوئد برگزار می‌شود و تیم ایران که در گروه B با تیم‌های برزیل (مدافع عنوان قهرمانی)، آمریکا (نایب قهرمان پارالمپیک 2016 ریو)، کانادا، آلمان، مصر، جمهوری چک و ژاپن همگروه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه A این رقابت ها نیز تیم های لیتوانی (قهرمان اروپا و پارالمپیک)، الجزایر، چین (قهرمان آسیا)، بلژیک، آرژانتین، سوئد، استرالیا و ترکیه قرار دارند.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر و برنامه های ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان از 29 بهمن ماه با حضور محمد سرنجی، محسن جلیلوند، جواد شیردل، مصطفی شهبازی، خلیل شهریاری نسب، میلاد سوری، محمد منصوری، مصطفی نصیری، رضا توکلی، مجید فلاح، مهدی عباسی و حسن جعفری آغاز شد و امروز به پایان می رسد.

مهدی نباتی افزود: حسن جعفری بعد از غیبت دو ساله به اردو بازگشته است، رضا توکلی نیز بار دیگر به اردو برگشته و مهدی عباسی از تیم جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است. مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی نیز از 19 تا 26 اسفندماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری شش مرحله اردوی آمادگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شش مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است. این رقابت ها اوایل خردادماه در کشور سوئد برگزار خواهد شد و درصدد شرکت در تورنمنت بین المللی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: تیم ملی قرار بود در تورنمنت بین المللی بلژیک شرکت کند که لغو شد و در تدارک شرکت در تورنمنت دیگری هستیم، چون در مسابقات قهرمانی جهان سهیمه بازی های پارالمپیک توکیو توزیع می شود و از اهمیت زیادی برخوردار است. سه تیم برتر این مسابقات سهمیه خواهند گرفت.

وی در پایان یادآور شد: رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج

سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو ایران (بانوان)کشورمان جهت تمرین مشترک با اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان البرز در خانه تکواندو و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. - اخبار استانها -

مینو مداح سر مربی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص علت حضور تیم ملی تکواندو ایران (بانوان) به البرز گفت: هدف از این اردو یک روزه آماده‌سازی فنی ملی پوشانی بود که قرار است ظرف دو هفته آینده به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی ادامه داد: امروز تیم ملی بانوان به عنوان مهمان و جهت برگزاری تمرین مشترک پای به خانه تکواندو هیأت تکواندو البرز گذاشت که این مهم با همت محمد انصاف دوست رئیس ونرگس حسینی نائب رئیس و دو قهرمان اسبق تیم ملی آقایان اصلانی و رجلی به وقوع پیوست و هیأت البرز مانند همیشه میزبان شایسته‌ای بود، بر همین اساس به نمایندگی از تیم و کادر فنی از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

سرمربی تیم ملی افزود: ترکیب نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص است و شش نفر پای به آوردگاه ویتنام خواهند گذاشت.

گفتنی است، این تمرین بر روی دو شیهاپ جانگ و با سیستم الکترونیکی پیگیری شد و هدف شبیه‌سازی مسابقات تکواندو برای ملی پوشان بود.

شایان ذکر است در این تمرین مشترک 13 تن از اعضاء منتخب و مسئول و مربیان پایگاه قهرمانی البرز و 10 تن از اعضای تیم ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ