Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:57:07 GMT

گلچین بهترین مداحی(واحد)فاطمیه 96

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۳۱۵۲

گلچین بهترین مداحی(واحد)فاطمیه 96

به گزارش خبرنگارتکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛فایل صوتی گلچین بهترین مداحی (واحد)فاطمیه 96 با نوای مداحان  محمد حسین حدادیان،سید مهدی میرداماد،سید مجید بنی فاطمه،میثم مطیعی، محمد حسین پویانفر،حسین طاهری و  محمد رضا طاهری اهل بیت (ع)قابل دریافت است.

گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96با نوای محمد حسین پویانفر

 

جلوه ماه السلام

دانلود

آرزوی پر زدن با من پرم با تو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

دانلود

شده گم خانه ی خورشیده

دانلود

حضرت خیرالبشر

دانلود

گوش کن نعره ی طوفان نجف

دانلود

تویی تو مادر احساس

دانلود

اگر از ذکر یازهرا و یا حیدر

دانلود

ای خدا حال و روزش وخیمه

دانلود     گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96 با نوای سید مجید بنی فاطمه   تو خواستی سوزی در آتش حاصل ما را... دانلود یک گل میان علقمه فتاده... دانلود کسی در هجده سالگی پهلو نمیگیرد... دانلود قصه های شب یلدای فراق منو تو... دانلود نگاهت رو از من نگیر... دانلود یاس بوی مهربانی میدهد... دانلود     گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96 با نوای سید مهدی میرداماد   شان تو والاست دانلود ای ز نبـی ربــوده دل... دانلود همدم یار شدن دیده ی... دانلود هـــذا فـــراق بینـــی... دانلود دلتنگ دیدار صحن بقیعم دانلود تو که میگی به روضه خون دانلود باغبانی مثل من شرمنده دانلود بد به دلت راه نده آقا... دانلود آروم جونــم فاطمـــه... دانلود       گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96 با نوای  مهدی رسولی   عالم فدای خاک درت ... دانلود خون جگردی آی زهرا دانلود آی گویدکی اولدوز لار دانلود     گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96 با نوای  میثم مطیعی   مرتضی زار و خسته، کنج خانه نشسته دانلود آمد آغاز پاییز باغ فدک دانلود     گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96با نوای با نوای حسین طاهری  و محمد رضا طاهری   باور نمی کنم بخدا در نسوخته دانلود با همون دست شکسته برامون دعا کن دانلود جمال غیب خداوند مظهرش زهراست دانلود ما دینمان از اسلام زهراست دانلود محور آل الله دانلود امشب‌خرابه‌ازرخ‌تومثل‌گلشن‌ش دانلود حدیث‌عشق‌تودیوانه‌کرده‌عالم‌را دانلود چشام‌بازم‌ببین‌غروب‌آسمون دانلود هرچه خواهی رو بگیر اما نرو دانلود       گلچین بهترین (واحد)فاطمیه 96با نوای حنیف طاهری   منو به دست بی‌کسی... دانلود کبوتــر من مپر ز لانه... دانلود ای‌که‌بامن‌بستــه‌ای... دانلود چه غــم گــر کسی... دانلود سـلام خــالق،سـلام‌... دانلود   /انتهای پیام    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفندماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۱) برای استقلال گلزنی کرد.

محمد میری از هوادار و جلال الدین ماشاریپوفو محمد حسین مرادمند از استقلال توسط صفایی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی نژاد

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، صالح حردانی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

شروع بازی و گل برای استقلال

دو تیم استقلال و هوادار بازی را در شرایطی آغاز کردند که هر دو تیم سرمربیان جوان و لالیگایی را روی نیمکت خود داشتند. استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازیکنان استقلال صاحب کرنر شدند. آبی پوشان کرنر را از سمت چپ کوتاه کار کردند که این توپ را ابوالفضل جلالی روی دروازه هوادار ارسال کرد و آرمین سهرابیان از غفلت مدافعان هوادار نهایت استفاده را کرد و با ضربه سر دقیق توپ را به جهت مخالف علیرضا حقیقی زد تا در ثانیه ۵۱ اولین گل استقلال به ثمر برسد.

فروکش طوفان استقلال پس از گل اول

بعد از گل استقلال بازیکنان هوادار به خود آمدند و روند بازی را به سود خود تغییر دادند و حملات زیادی را روی دروازه استقلال داشتند و در دقیقه ۲۰ روی کرنر ارسالی بازیکنان هوادار صاحب یک موقعیت شدند که مدافعان آبی‌ها توپ را برگشت دادند و در ادامه شوت از پشت محوطه جریمه را سید حسین حسینی مهار کرد.

در ادامه بازی بین دو تیم بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و تیم‌ها محتاطانه بازی را دنبال می‌کردند و با توجه به روند بازی و آنالیز لحظه‌ای بازی دو تیم راه‌های نفوذ را بستند. بازی هم به نوعی پیش رفت که دو تیم نتوانستند به دروازه‌ها راه پیدا کنند و نتیجه این دیدار در نیمه اول یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

کد خبر 6057622

دیگر خبرها

  • لیست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد | شوک شبانه قلعه نویی به تیم‌ملی
  • دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان
  • اعلام فهرست تیم‌ملی برای دیدار با ترکمنستان
  • اعلام لیست جدید تیم ملی؛ سورپرایزهای قلعه‌نویی برای عید نوروز
  • ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • تساوی در دربی خوزستان و فولاد و استقلال در خطر سقوط
  • ترکیب پرسپولیس و پیکان مشخص شد
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • به بهانه سالروز تولد شهیدی که حاج قاسم وصیت کرد کنارش دفن شود