Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهدی_کچویی" گفت: بعد ازاحداث کمربندی جنوبی رودهن که سالها ازاحداث آن

میگذرد ورودی مهرآباد از حالت استاندارد خارج و موجب مشکلات فراوان از جمله تصادفات فوتی و جرحی برای اهالی گردید.
شهردار رودهن افزود: بعد از پیگیری های مستمر و تلاش های فراوان در نهایت موفق شدیم در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران مبلغ 80 میلیارد تومان برای احداث این تقاطع غیرهمسطح و در حین حال بسیار زیبا مصوب کنیم که جا دارد از نگاه ویژه استاندار تهران به این منطقه و این پروژه مهم تشکر و قددرانی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از طرح پیشنهاد احداث تونل در شهر رودهن گفت: طرح پیشنهادی احداث تونل از بلوار نور به شهرک کریتون واقع در جاده هراز در شورای برنامه ریزی استان تهران مطرح و مقرر گردید تا پایان اردیبهشت ماه 97 طرح مطالعاتی آن به پایان برسد.

شهردار رودهن اظهار داشت: در صورت مثبت بودن طرح مطالعاتی، بودجه احداث این تونل تقریبا 500 متری و زیبا که 35 میلیارد تومان می باشد در سال 97 تصویب خواهد شد.

کچویی اضافه کرد: با احداث این تونل که محور فیروزکوه و کمربندی جنوبی رودهن را از میدان خلیج فارس واقع در بلوارنور به محور هراز متصل می کند شاهد کاهش چشمگیر ترافیک در بلوار امام خمینی(ره) رودهن و مرکز شهر خواهیم بود.

شهردار رودهن در ادامه با بیان اینکه برنامه های زیادی برای کاهش ترافیک در سطح شهر رودهن داریم افزود: کمربند شمالی رودهن یکی دیگر از پروژه های بزرگ و ملی در سطح رودهن می باشد که این موضوع هم در شورای برنامه ریزی استان تهران مورد بحث قرار گرفت.

کچویی تصریح کرد: محور تهران به رودهن حلقه ارتباطی استان وسیع و حاصلخیر مازندران، بخشی از شهرهای شمالی استان خراسان و رضوی و کشورهای شرق دریای خزر و همچنین در برگیرنده قسمت اعظمی از ترافیک شهر مقدس مشهد و شهرک های اقماری شرق تهران است.

وی گفت: از این رو کمربندی شمالی رودهن نقش مهمی در جابجایی مسافران و کاهش ترافیک داخل شهر رودهن دارد و امیدواریم هر چه زودتر به پایان برسد.

کچویی اضافه کرد: در راستای کاهش ترافیک شهر رودهن دوربرگردان مرکز مطالعات و تحقیقات شهرداری رودهن برای همیشه مسدود شد وخودروها از جمله تاکسی های درون شهری موظف به جابجایی مسافران تا پایان بلوار امام خمینی(ره) رودهن که منتهی به جاده هراز می شود می باشد.

شهردار رودهن گفت: یک دور برگردان جدید و استاندارد در کیلومتر یک جاده هراز در حال احداث است که بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.

کچویی با اشاره به اینکه ورودی رودهن از سمت تهران در حال بهسازی است ادامه داد: عملیات بهسازی و بلوار کشی از کیلومتریک جاده فیروزکوه تا ابتدایی اتوبان رودهن- فیروزکوه- قائم شهر که در محدوده شهر رودهن واقع است بزودی آغاز می شود و همچنین اجرای پل بتنی دو طرفه از خیابان باهنر به خیابان نمیر نیز به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شهردار رودهن درپایان اظهار داشت: امیدواریم با پروژه های جدیدی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهر رودهن در حال اجراست بتوانیم شاهد رفاه مردم در سطح شهر و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر باشیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح