Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل گفت: بیش از 2 هزار نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز امسال در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند. به گزارش بلاغ به  نقل از بابل‌نوین، مرتضی رمضانی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور به واقع انسان‌ساز است و فضای عمومی و اجتماعی جامعه را تحت تاثیر برکات معنوی خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


            
وی افزود: بارها شاهد حضور مقام معظم رهبری در سرزمین‌های نور یعنی مناطق عملیاتی بودیم و تاکید ایشان بر برگزاری این اردوها نشان از اهمیت موضوع دارد، وقتی معظم‌له می‌گویند " در جنگ ما به اندازه حداقل ۱۰۰ سال خوراک فرهنگی وجود دارد" باید با توجه به این نگاه رهبری برنامه‌ریزی هدفمند در این زمینه داشت.
            
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اشاره به ظرفیت‌های عظیمی که در این اردوها وجود دارد ادامه داد: باید در جهت معرفت‌افزایی و بصیرت جامعه الگوهای مناسبی تزریق کرد و چه الگویی بهتر از شهدا و مناطق عملیاتی که با دیدن آن روح انسان جز خداوند متعال نمی‌بیند و فضایی آکنده از درس و عبرت برای اهالی دنیاست.
      
این مسئول تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته این شهرستان پرچمدار اعزام کاروان راهیان نور در استان و شهرستان است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 2 هزار نفر امسال به این اردوها اعزام می‌شوند تا پیمانی مجدد با آرامان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ببندند.
                    
رمضانی گفت: این اردوها از ۱۸ اسفندماه همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) آغاز و تا هشتم فروردین ماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور ادامه دارد و برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری همایش‌های بصیرتی، برگزاری مراسم ادعیه، خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس انجام می‌شود.
            
وی افزود: با توجه به آنکه اولویت ما در این  اردوها مباحث معرفتی و بصیرتی است، اعزام ۵۰ مبلغ روحانی  به همراه ۵۰ راوی را در دستور کار قرار دادیم که در این زمینه بسته‌های فرهنگی نیز تهیه شده است و در این سفر تقدیم حاضران در اردوها می‌شود.
        
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اشاره تامین امنیت این افراد، گفت: این افراد که در قالب ۵۰ اتوبوس و بیش از ۳۰۰ خودروی شخصی به صورت خانوادگی و فردی اعزام می‌شوند و  مراسم تحت همین عنوان در غروب روز ۲۳ اسفندماه جاری در امام‌زاده قاسم بابل برای اعزام نمادین و ارج نهادن به مقام رفیع شهدا برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند. کد مطلب: 351780  

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل

امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن

عبور از رو کود

    اعزام بیش از 2 هزار نفر از بابل به اردوهای راهیان نور آری آن روز حماسی قلب دشمن چاک شد/ محو شد فتنه زمین هم از منافق پاک شد وزیر راه و شهرسازی باید هر چه زودتر استعفا دهد + عکس نوشت الگوی رفتاری مناسب با ابراز محبت‌ والدین به یکدیگر در حضور فرزندان صید بیش از 1500 تن ماهی استخوانی در دریای مازندران افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل ولنگاری فرهنگی در پوشش فعالیت محیطزیستی یورش شیران بابلی به سوی لیگ برتر+ تصاویر   امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن فعالیت 3 مربی فریدونکناری زیر نظر فدراسیون گلف کمیته «بهکاپ» سال نو، ذهن نو و عمل‌گرا می‌خواهد نونهال بابلی بر سکوی نخست مسابقات قهرماتی کاراته کشور تساوی نساجی و برد خونه به خونه مقابل حریفان دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد شناسایی و انهدام باند قاچاق اشیاء عتیقه در مازندران قهرمانی کشتی‌گیر جویباری در رقابت‌های بین‌المللی اکراین برگزاری مسابقات ملی دومینو در بابلسر/ این مسابقات دبیر ندارد نمایشگاه قرآن، عترت ومحصولات فرهنگی در ساری   زمانی که هنر، عشق و اقتصاد توسط بانوی جویباری معنا شد احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی مازندران  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان  

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

به لیلا بگو هوووو بکشه

تشییع باشکوه دو شهید گمنام در سیمرغ  

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد محمودآباد  

پنجمین جشنواره ملی گل و گیاه در بابل افتتاح شد+ تصاویر

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

 

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

«دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد  

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا