Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-به دنبال اظهارات وطن‌فروشانه لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین، پروانه معصومی به وی واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت:

پروانه معصومی، بازیگر پیشکسوت و بااخلاق سینمای ایران در واکنش به رفتار غیراخلاقی همکار خود گفت: «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می‌دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می‌کنند خیلی به مردمشان احترام می‌گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می‌بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم حاتمی عجب حرفی زده‌اند. من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان باخبر نمی‌شدم. خواهش می‌کنم کسانی که حرفی می‌خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می‌کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.»

همچنین هادی نائیجی، کارگردان سینما هم در یادداشتی کنایه‌آمیز در فضای مجازی درباره اظهارات لیلا حاتمی نوشت:«... دختر در نبود پدر تصمیم گرفت از اولین جمله سیاسی‌اش رونمایی کند و این کار را کرد؛ البته در کشورش این رونمایی را انجام نداد بلکه در کشوری که هنوز رد نازیسم افراطی را فراموش نکرده است.»

عصرایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

روزنامه کیهان نوشت: با ناهنجاری و تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی