Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@13:44:55 GMT

ذخيره سازي ميوه شب عيد در خراسان رضوي

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۳۳۹۸

ذخيره سازي ميوه شب عيد در خراسان رضوي

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مديرکل سازمان تعاون روستايي خراسان رضوي گفت: ميوه مورد نياز شب عيد مردم در اين استان شامل سيب و پرتقال در 6 سردخانه استان ذخيره سازي شد.

مجيد چالاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ذخيره سازي شامل سه هزار و 400 تن پرتقال و هزار و 250 تن سيب در چهار سردخانه شهرهاي بزرگ استان و 2 سردخانه مشهد طي 10 روز گذشته صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ميوه ها در سردخانه هاي مجهز و استاندارد نگهداري مي شوند و به همين دليل هيچ نگراني در زمينه کيفيت ميوه شب عيد امسال در خراسان رضوي وجود ندارد.
مديرکل سازمان تعاون روستايي خراسان رضوي گفت: پرتقال از استان مازندران خريداري شد و در طول فرآنيد خريد و تحويل کارشناسان فني سازمان جهاد کشاورزي به دقت مراحل را تحت نظر داشتند تا ميوه هاي تحويلي به خراسان رضوي از هر لحاظ از کيفيت و بازارپسندي مطلوب برخوردار باشد.
وي افزود: سيب درختي نيز از استان آذربايجان غربي خريداري شد و براي اينکه با قيمت مناسب به دست مردم برسد به صورت مستقيم از باغداران خريده و اجازه واسطه گري در خريد ميوه شب عيد به هيچ فردي داده نشد.
چالاک ادامه داد: توزيع ميوه شب عيد امسال در خراسان رضوي از 20 اسفند جاري آغاز مي شود. 200 مرکز فروش در مشهد و تعدادي نيز در شهرستانهاي ديگر استان براي اين کار در نظر گرفته شده اند.
7489/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است