Web Analytics Made Easy - Statcounter


کتاب «بازی دروغ» پرفروش‌ترین کتاب «روث ور» نویسنده مطرح انگلیسی، به فارسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش امتداد نیوز، «روث ور» در حال حاضر یکی از نویسندگان مطرح انگلستان است که در سال ۱۹۷۷ در ساسکس انگلستان به‌دنیا آمد. وی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه منچستر به پاریس نقل مکان کرد و تا پیش از بازگشت به انگستان و اقامت در شمال لندن، به کارهای خدمتکاری، فروشندگی کتاب و معلمی زبان انگلیسی (به‌عنوان زبان خارجی) مشغول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده در حال حاضر در لندن همراه با همسر دو فرزند خود زندگی می‌کند و نویسندگی را به عنوان شغل اصلی و تمام‌وقت خویش انتخاب کرده است.

اولین کتاب وی با عنوان «در یک جنگل تاریکِ تاریک» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که به‌سرعت جای خود را در میان علاقه‌مندان به مطالعه گشود و به‌عنوان کتابی محبوب و پرفروش در انگلستان و آمریکا شناخته شد. روث ور پس از انتشار این اثر، کتاب دومش را باعنوان «زنی در کابین ۱۰» در سال ۲۰۱۶ به نگارش درآورد و به چاپ رساند. این کتاب، محبوبیتی بیش از اثر اول روث ور دربرداشت و در لیست کتاب‌های پرفروش دنیا قرار گرفت.

هر دو کتاب اول روث ور، جزو موفقیت‌های چشمگیر جهانی بودند و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان قرار گرفتند، از جمله در لیست روزنامه ساندی‌تایمز و نیویورک تایمز. از روی هر دو کتاب اولِ او فیلم ساخته و به بیش از چهل زبان منتشر شده است.

سومین کتاب روث ور با نام «بازیِ دروغ» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در این سال بوده است. ماجرای اسرارآمیز و پیچیده چهار دوست که آن‌ها را از پس سال‌ها هم‌چنان درگیر خود می‌کند.

در پشت‌جلد این کتاب درباره ماجرای اسرارآمیز و پیچیده پرفروش‌ترین کتاب «روث ور» آمده است:

«پیامکی سحرگاهان به دستش می‌رسد که تنها شامل سه کلمه است:
«بهت نیاز دارم.»
ایسا همه چیز را رها می‌کند، نوزاد دخترش را برمی‌دارد و یک‌راست به سمت سالتن به راه می‌افتد. او مهم‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدرسه شبانه‌روزی‌ای که اطراف آن‌جا بود، گذرانده است؛ روزهایی که هنوز هم سایه‌شان بر دوش او سنگینی می‌کند. ایسا و سه تن از بهترین دوستانش عادت به بازی دروغ داشتند. آن‌ها برای این که دیگران داستان‌های عجیب‌شان را باور کنند، با هم رقابت می‌کردند. حال پس از گذشت هفده سال از این پنهان‌کاری‌ها، چیزی وحشتناک در ساحل پیدا شده است. چیزی که ایسا را به همراه سه‌زنی که سال‌هاست آن‌ها را ندیده، اما هرگز فراموش‌شان نکرده است، مجبور به رویارویی با گذشته می‌کند، تجدید دیدار گرمی در کار نیست: سالتن برای آن‌ها امن نیست، نه بعد از کاری که کرده‌اند. وقت آن است که این زنان تکلیف داستان‌شان را روشن کنند…».

کتاب ۴۶۴ صفحه‌ای «بازی دروغ» نوشته «روث ور» با ترجمه «سمیه یوسفی» در شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۲ هزار تومان از سوی انتشارات مجید منتشر و روانه بازار نشر شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه دروغ پراکنی انگلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هر بار توطئه های شوم دشمنان با درایت و آگاهی مردم ایران نقش بر آب می شود.

مردم ایران تا همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نقشه های رسانه های معاند رسوایی بیش از پیش آن ها را به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند