Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پس از شنیدن واردات کودهای انسانی تعجب کرده و در تماسی که با گمرگ داشتم، این موضوع تکذیب شد. رئیس گمرگ اعلام کرد در این مورد کودهای کمپوست برای موارد خاص آن هم یکبار در حجم کمی وارد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، با بیان این که واردات کود انسانی جای تعجب داشته و باید بر روی مسئله واردات آن کنکاش بیشتری صورت بگیرد، گفت: پس از شنیدن واردات کودهای انسانی تعجب کرده و در تماسی که با گمرگ داشتم، این موضوع تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حمایت لازم از دامداران و کاهش تولید کود حیوانی/باید در انتظار واردات عجیب‌تر هم باشیم

وی افزود: رئیس گمرگ اعلام کرد در این مورد کودهای کمپوست برای موارد خاص آن هم یکبار در حجم کمی وارد شده است.

حسینی اظهار کرد: روزگاری روستا محل تولید کود حیوانی برای تولیدات کشاورزی بود، اما در حال حاضر با توجه به مشکلات دام در روستاها و عدم فعالیت دامداران و نبود حمایت‌های لازم از تولید، باید در انتظار واردات عجیب‌تری هم باشیم.

واردات عجیب و غریب خلاف اهداف اقتصاد مقاومتی است

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با اشاره به واردات کالاهای عجیب و غریب بیان کرد: این اقدامات خلاف اهداف اقتصاد مقاومتی است و باید برای تولید و اشتغال، تولیدات داخلی را تقویت کنیم.

وی افزود: باید از واردات بی‌رویه پرهیز و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم و این رویه و رویکردی که در پیش گرفته‌ایم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی و تطابق چندانی ندارد.

دولت نتوانست مانع واردات بی رویه شود

حسینی خاطرنشان کرد: دولت نتوانست اعتمادسازی را برای استفاده از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه انجام دهد که متاسفانه در این میان شاهد حجم بالایی از ورود کالای قاچاق به کشور بودیم که ضربه‌های فراوانی به اقتصاد و تولید کشور وارد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر