Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:08:07 GMT

کیش بدون ویزا پذیرای شهروندان عراقی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۴۰۵۳

کیش بدون ویزا پذیرای شهروندان عراقی می‌شود

کنسولگری ایران در بصره از امکان سفر شهروندان عراقی به جزیره کیش بدون نیاز به اخذ ویزا خبر داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ بین الملل آسیای غربی سیاست خارجی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو المربد، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره اعلام کرد که شهروندان عراقی می‌توانند برای سفر به جزیره توریستی کیش - همانند شهرهای آبادان و خرمشهر - بدون ویزا وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد اسماعیل، مسئول روابط عمومی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، شهروندان بصره می‌توانند با استفاده از کشتی که سفری حدودا 7 تا 8 ساعته است بدون نیاز به جزیره کیش سفر کنند.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,90,95/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت خارجه منطقه آزاد کیش اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

تعدادی از مردم عراق در حمایت از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به خیابان های بغداد آمدند و از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در دست تعدادی از این افراد پرجم گروه های مقاومت عراق مشاهده می‌شد.

بر اساس این گزارش تعدادی از مردم لبنان نیز با حضور  در خیابان‌های بیروت، از  پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونسیتی ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • آبشار زیبای آبریز دشمن‌زیاری پذیرای گردشگران
  • تیم سایبری عراقی سیستم هشدار موبایل‌های صهیونیست‌ها را هک کرد
  • شادی شهروندان عراقی از عملیات تلافی‌ جویانه ایران
  • (ویدئو) جشن عراقی‌ها در مقابل سفارت ایران
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی