Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انهدام یک غار توسط نیروهای عراقی در غرب موصل، ۳۰ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، نیروهای عراقی یک غار در روستای "جبکه" از توابع شهرستان البعاج در غرب موصل را منهدم کردند که در پی آن 30 تروریست داعشی که در این غار پناه گرفته بودند، به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پی درگیری بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعشی در نزدیکی روستای الحمرانیه در غرب کرکوک، 3 داعشی به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر برخی منابع به المیادین گفتند که "منهل الحمران"، یکی از طراحان کمینی که چند روز قبل نیروهای داوطلب مردمی در نزدیکی السعدونیه در شهرستان الحویجه واقع در استان کرکوک را هدف قرارد، دستگیر شده است.

نیروهای داوطلب مردمی هفته گذشته در کمین تروریست‌های داعشی که لباس نظامی بر تن داشتند، گرفتار شدند. اندکی بعد از این حمله غافلگیر کننده داعش اعلام کردند که 12 تن از نیروهای داوطلب مردمی به شهادت رسیده و ما بقی مفقود شده اند. این در حالی است که مدتی بعد اجساد مفقودان در حالی که آثار گلوله بر روی بدن آن‌ها بود کشف شد.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای کل مسلح عراق نوزدهم آذرماه سال جاری، رسماً آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد، اما همچنان تعقیب تروریست‌های باقی مانده در این کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر