Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@10:48:52 GMT

تیم صبای قم هر روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۴۲۸۹

تیم صبای قم هر روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شود

قم - تیم فوتبال صبای قم در فاصله ۹ هفته به پایان لیگ دسته اول فوتبال هر روز به سقوط نزدیک‌تر و امید برای بقای این تیم کمرنگ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صبای قم در پایان هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران همچنان تیم ماقبل آخر جدول است و امیدها برای بقای این تیم در لیگ دسته اول بیش از گذشته رنگ باخته و در صورت ادامه این روند، صبا به طور قطع و یقین فصل آینده در دسته دوم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبای قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به ماهشهر رفته بود تا با تیم شهرداری این شهر دیدار کند و زمانی که یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد بارقه امید را در دل اهالی فوتبال قم روشن کرد اما در ادامه با دریافت ۳ گل، بازی برده را به حریف خود واگذار کرد و شکست خورد.

اکنون صبا همچنان در عدد امتیازی ۱۲ قرار گرفته و از لیگ دسته اول نیز ۳ تیم به دسته دوم سقوط می‌کنند که وضعیت صبا با ۱۲ امتیاز و راه آهن با ۷ امتیاز از سایرین بدتر است و حتی تیم ایران جوان بوشهر که بالاتر از صبا و ۲۱ امتیازی است نیز در محدوده سقوط قرار دارد.

صبا برای فرار از سقوط باید در لیگ دسته اول حداقل روی سکوی پانزدهم قرار گیرد و ۲ پله بالا برود اما کار زمانی غیر ممکن می‌نماید که فاصله صبا با تیم پانزدهم جدول در حال حاضر ۱۵ امتیاز است یعنی تیم ماشین سازی تبریز ۲۷ امتیازی باید در ۵ بازی ببازد و صبا در ۵ بازی برنده شود تا به سطح امتیاز این تیم برسد.

در این شرایط بقای صبا در لیگ دسته اول بسیار دور از ذهن است و با نگاهی به وضعیت عملکرد صبا در این فصل پیش بینی می‌شود صبا پیش از پایان لیگ دسته اول به دسته پایین‌تر سقوط کند و با توجه به سطح فنی صبا بقای صبا در لیگ دسته اول به معجزه نیاز دارد.

این در حالی است که صبای قم سال گذشته از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و اکنون پس از فقط یک فصل حضور در لیگ دسته اول باز هم یک رده دیگر سقوط می‌کند و بدین ترتیب نام باشگاه صبای قم در خطر نابودی کامل قرار گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدار‌ها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال