Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:54:04 GMT

کمای مرگ پسر جوان پس از تزریق آمپول

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۴۴۴۷

کمای مرگ پسر جوان پس از تزریق آمپول

پرونده مرگ پر سر و صدای جوان 28 ساله اهل آلونی از توابع شهرستان لردگان بر اثر تزریق آمپول رئیس بیمارستان شهدای لردگان را به واکنش واداشت.

ایران آنلاین /عبدالرسول لایقی رییس بیمارستان شهدای لردگان چهارمحال و بختیاری گفت: پوریا رستمی 28 ساله اهل آلونی حدود یک ماه پیش در شرایط مرگ مغزی در بیمارستان لردگان پذیرش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با بررسی موضوع مشخص شد که این بیمار که از درد گوش رنج می برده است با تهیه آمپول «آرتان» که فقط در مراکز دولتی و آن هم در اتاق عمل برای انجام بیهوشی  استفاده می شود، به درمانگاه آلونی مراجعه و با اصرار خواستار تزریق این آمپول از مسوول تزریقات شده است.

لایقی افزود: درحالی که مسئول تزریقات ابتدا از تزریق این آمپول امتناع کرده بود اما با اصرارهای بیمار در نهایت عمل تزریق انجام شد اما بلافاصله پس از این تزریق پسر جوان دچار ایست تنفسی شده و به کما رفته است. زمانی که این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان پذیرش شد با همه امکانات و تجهیزات موجود تلاش های بسیاری برای احیای او انجام گرفت، اما تلاش ها بی نتیجه ماند و در نهایت بیمار فوت کرد. اینکه این بیمار چگونه به این آمپول دست پیدا کند و روند مرگ او در دست بررسی قرار دارد و بی شک پس از بررسی های تکمیلی می توان ابعاد مختلف این اتفاق ناگوار را مشخص کرد. 

این اظهارات در حالی بیان شده که خانواده پسر جوان مدعی هستند درمانگاه آلونی تزریق  را به درستی انجام نداده و همین امر باعث مرگ بیمار شده است.

خواهر پسر جوان که در زمان تزریق آمپول حضور داشته است، گفت: این آمپول از سوی دکتر درمانگاه آلونی به صورت شفاهی تایید شده (آمپول بدون نسخه پزشک بوده است) و درحالی که مسئول تزریقات باید با کپسول هوا این آمپول را تزریق می کرد، اما بخاطر بی اطلاعی چنین اقدامی را انجام نداده و همین امر منجر به فوت برادرم شد. مسئول تزریقات درحالی که اطلاع و دانش کافی در خصوص تزریق آمپول نداشته نباید عمل تزریق را انجام می داد.

شایعاتی از قبیل تزریق اشتباهی آمپول و حساسیت بیمار به آن نیز در منطقه منتشر شده است. همچنین در پیگیری های خبرنگار ایرنا مشخص شد که بخش تزریقات درمانگاه آلونی زیرنظر بخش خصوصی است.

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن

در شبی که ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه قطعی شد، جیدون سانچو فرم بی‌نظیری را به نمایش گذاشت. 

طرفداری | دورتموند با درخشش جیدون سانچو در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 1-0 دست یافت. 

ساعاتی پیش نشریه تلگراف انگلیس با انتشار گزارشی عنوان کرد: در منچستریونایتد همه خواهان درخشش جیدون سانچو هستند، اما نه برای بازگشت، بلکه برای کسب درآمد از محل فروش این بازیکن. وینگر انگلیسی که برای پنج ماه از تمرین با تیم اصلی منچستریونایتد منع و به آکادمی این تیم تبعید شده بود، در بازگشت به دورتموند در حال بازیابی فوتبالش است. سانچو پس از درخشش مقابل آیندهوون و اتلتیکومادرید، امشب نیز با عملکرد مثال‌زدنی، تیمش را مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی رساند. عملکرد جالب توجه این بازیکن در حالی رقم می‌خورد که منچستریونایتد به صورت قطع در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر نخواهد بود. در کنار ناکامی فوتبال انگلیس در کسب سهمیه پنجم فصل آینده، شیاطین سرخ لیگ برتر را در بهترین حالت در رتبه پنجم به پایان خواهند رساند. 

عملکرد جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن  88% پاس صحیح 13 دوئل موفق (بیشترین در بازی) 12 دریبل (بیشترین در بازی) 3 ایجاد موقعیت گلزنی (بیشترین در بازی) 11 لمس توپ در محوطه حریف (بیشترین در بازی) 99 لمس توپ (بیشترین برای دورتموند) 51 پاس صحیح (بیشترین برای دورتموند) 7 توپ ربایی (بیشترین برای دورتموند)

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان