Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:10:26 GMT

۱۰ درصد گوشت سفید مازندران در جویبار تولید می شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۴۶۸۹

۱۰ درصد گوشت سفید مازندران در جویبار تولید می شود

جویبار - رئیس دامپزشکی جویبار با اشاره به اینکه ۱۰ درصد گوشت سفید در شهرستان تولید می شود گفت:صنعت طیور یکی از صنایع مهم شهرستان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آقاجانی صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی جمعه بازار و آنفولانزای فوق حادپرندگان شهرستان جویبار با اعلام اینکه ۷ درصد تولید جوجه یک روزه استان در این شهرستان تولید می شود، افزود: در صنعت طیور بیش از ۱۰۰۰ اشتغال مستقیم در شهرستان جویبار ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه جمعه بازار سنتی جویباریک پتانسیل برای این شهرستان محسوب می شود، اظهار کرد: در خصوص عرضه زنده پرندگان در جمعه بازار به یک نگاه امنیتی در شهرستان دیده شود و تعطیلی هرواحد مرغداری در مواجهه با بیماری آنفولانزا ضربات سختی به صنعت طیور شهرستان خواهد زد.

مسئول  بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جویبار دراین نشست با بیان اینکه تداوم آموزشها در خصوص مبارزه با آنفولانزای فوق حاد پرندگان ادامه دارد ، گفت: پخش بروشورها برای واحدهای صنعتی و روستاییان در خصوص آموزش مقابله با این بیماری صورت گرفته و نصب پوستر در سطح نهادها و دستگاههای اجرایی نیز انجام شده است.

بهرام علی نیابا ابراز تاسف براینکه خرید و فروش پرندگان در جمعه بازار به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود: متقاضی خرید پرندگان در این شهرستان وجوددارد و تازمانی که خریدار وجود دارد برخورد با فروشندگان بسیار مشکل است.

وی با بیان اینکه اقتصاد برخی فروشندگان  ازطریق خرید وفروش پرندگان است ،گفت : اگر موفقیت صددرصدی درخصوص جمع آوری عرضه پرندگان در جمعه بازار نشده است به این دلیل بوده که این خرید وفروش به یک فرهنگ تبدیل شده ودرروزهای پایانی سال این عرضه ها بیشتر خواهدشد.

رئیس راهور شهرستان جویبار با اشاره به اینکه بحث ترافیک جمعه بازار به یک معضل بزرگ در این شهرستان شده است ، گفت : اوج ترافیک جمعه بازار در روزهای پایانی سال خواهد بود.
سرگردیوسف تبار بیان کرد: نیروهای راهور به تنهایی راهگشای ترافیک روزجمعه جویبار نخواهد بود ، بلکه دیگر دستگاهها ونهادهای اجرایی ذیربط هم می توانند در این زمینه مشکل گشا باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شاهد معاملات است که نسبت به روز گذشته قیمت مرغ زنده روند نزولی را تجربه کرد، اما قیمت مرغ و دام کشتار بالا رفت.

 قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۵۷ تومان خرید و فروش شد که رشد هشت تومانی داشته است. 

 قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۹۶۴ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت ۱۰۷ تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با رشد قیمت ۲۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته؛ ۵۷۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۲۸۰ هزار تومان معامله شد. 

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # گوشت مرغ ، گوشت قرمز سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • غذای نئاندرتال‌ها چه بود؟
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • پارک ملی بوجاق کیاشهر؛ بهشت پرندگان مهاجر