Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:58:52 GMT

الحاق اروندکنار به منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۴۸۶۸

الحاق اروندکنار به منطقه آزاد اروند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غانم حلفی عضو شورای شهر اروندکنار گفت: منطقه آزاد اروند می‌تواند با توجه به امکاناتی که دارد از محرومیت شهر اروندکنار بکاهد و اعتبارات لازم برای عمران شهری و زیبایی شهر را در اختیار شهرداری بگذارد.

وی افزود:الحاق اروندکنار به منطقه آزاد اروند می‌تواند از مهاجرت و خالی شدن شهر از سکنه جلوگیری و بودجه‌های موردنیاز را در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر اروندکنار کنار گفت: با توجه به اینکه اروندکنار بخش قابل‌توجهی از محصولات غذایی کشورهای عربی را تأمین می‌کرد، اکنون این موضوع دیگر جایگاه خود را ازدست‌داده است.

حلفی افزود: بعد از جنگ تحمیلی و بازگشت مردم به اروندکنار تنها راه امرارمعاش مردم کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای اطراف بود اما با سو مدیریت‌هایی که در احداث سدها شکل گرفت آب رودخانه اروند بشدت شور شد.

وی افزود: متأسفانه قبل از لوله‌گذاری به زمین‌های کشاورزی و تأمین آب زمین‌های اروندکنار سد احداث کرده و آب رودخانه شور شد و به همین سبب تمام نخلستان‌های منطقه از بین رفت، بنابراین از مسئولان درخواست داریم با تأمین حق آب و اعطای تسهیلات مناسب به مردم کشاورزی احیا شود.

انتهای پیام/د

رونق بخشی به اروندکنار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد