Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست انتخابی بخش بانوان 21 و بخش آقایان 23 اسفند انجام خواهد شد.

طرفداری- تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام در بخش بانوان و مردان روزهای 21 و 23 اسفند برگزار می‌شود.

به نقل از فارس، مطابق سنوات گذشته تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام روزهای 21 و 23 اسفندماه در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان تست در مواد کانوکانادایی یکنفره 2000 متر، کانو کانادایی یکنفره 1000 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کایاک یکنفره 500 متر و کایاک دونفره 500 متر و در بخش آقایان تست در مواد کانوکانادایی یکنفره 250 متر، کانوکانادایی یکنفره 2000 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کایاک دونفره 1000 متر و کایاک چهارنفره 500 متر انجام می شود.

هیئت های قایقرانی تا 15 اسفندماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات اعزامی خود را برای حضور در این تست به فدراسیون اعلام کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم