Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:57:24 GMT

لیگ امید برتر فردا به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۵۳۶۳

لیگ امید برتر فردا به پایان می‌رسد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم صدرنشین پاس که با 24 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی قرار دارد، در هفته پایانی با تیم های انرژی پویا قم و شیتوریو کن شی کان قم مبارزه خواهد کرد.

عقاب مقاومت شوبوکان با تیم های شیتوریو کن شی کان قم و چای رفاه لاهیجان دیدار می کند.

انرژی پویا قم به مصاف تیم گرین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چای رفاه لاهیجان رودرروی تیم گرین قرار خواهد گرفت.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون اجرای کاتای تیمی در هفته پایانی همراه با بونکای خواهد بود.

در جدول رده بندی پس از تیم صدرنشین پاس، تیم عقاب شوبوکان با 18 امتیاز دوم است و تیم انرژی پویا قم با 12 امتیاز و تفاضل 123 در مکان سوم قرار دارد.

تیم های چای رفاه لاهیجان با 12 امتیاز و تفاضل 101 ، شیتوریو کن شی کان قم با 9 امتیاز و گرین بدون امتیاز در رده های چهارم تا ششم جای گرفته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود شکست مقابل آلومینیوم اراک در روزهای پایانی سال 1402 اما همچنان امیدوارانه برای بقا در لیگ برتر کارش را دنبال می‌کند. نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و با تیم بالایی خود(استقلال خوزستان) یک امتیاز فاصله دارد.

در چنین شرایطی حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی نساجی شوک مثبتی را به این تیم وارد کرده است؛ الهامی که نزد هواداران نساجی هم محبوبیت ویژه ای دارد در تعطیلی لیگ برتر سعی دارد به بهترین شکل شاگردانش را برای مسابقه با ملوان در هفته بیست و دوم کند.

الهامی ماموریت دشوار بقای نساجی را با جدیت جلو می‌برد؛ او و همه اعضای باشگاه نساجی تلاش می‌کنند تا بتوانند در 9 هفته پایانی مسابقات امتیازات لازم را جمع کنند و از پایین جدول جدا شوند.

نساجی سه فصل پیش هم شرایط مشابهی را در لیگ برتر داشت که با حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی این تیم، متحول شد و توانست در جدول بالا بیاید. حالا هم این سرمربی باتجربه امید دارد یکبار دیگر خطر سقوط را از تیم پرهوادار مازندران برهاند و بتواند کاری بزرگ را برای هواداران نساجی انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌