Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور جمعی از مسئولان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان معرفی شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه  نعمت‌الله نعمتی و تکریم  عباس علایی نوین سرپرستان جدید و قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسمی با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطرمعمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: هدیه متبرک امام راحل، زمینه‌ساز ایجاد دانشگاهی شد که امروز با بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز آموزشی در خدمت توسعه دانش و پژوهش است.

  عبدالله خالصی دوست با توجه به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذارده و با همت بلند مسئولان و اقبال متعالی مردم به این دانشگاه، امروز به عنوان موفق‌ترین شاخصه در بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی، مطرح است.   خالصی دوست با اشاره به توفیقات پژوهشی بویژه طرح‌های دانش‌بنیان، دانشگاه را در دوره مدیریت فعلی، کانون همدلی و وفاق خواند و خاطرنشان کرد: گسترش باید تابع ارتقا اصولی کمیت و کیفیت توامان باشد و دانشگاه در دو حوزه آموزش و پژوهش، گسترش مطلوب داشته، ولی باید در پی عملیاتی کردن اصول اقتصاد مقاومتی باشیم و هوشمندانه عمل کنیم تا حقوق بیت‌المال صیانت شود.   دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از توفیقات این دانشگاه در استان گفت و با اشاره به ضرورت برخورداری و آگاهی از فرمول‌های اقتصادی، یادآور شد: کسب درآمد و هزینه‌کرد باید اصولی باشد و توجیه علمی و عملیاتی داشته باشد و حق نداریم ذره‌ای از اموال واحد‌ها را جز در مسیر تعالی دانشگاه استفاده کنیم.   وی افزود: قوانین جاریه دانشگاه، قوانین و مقررات شرع مبین و اخلاق، سه اصل بایسته سازمانی است که همواره باید رعایت شود و مهمترین مزیت اخلاق در کنترل قدرت نمود خواهد داشت، زیرا مدیر اخلاق‌مدار، منابع را به درستی مصرف می‌کند.   خالصی‌دوست از سرپرست جدید واحد دامغان خواست که با برخورداری از سه رکن استاد، دانشجو و کارمند، کار‌های گروهی را در مصدر امور قرار دهید و مطابق منویات مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی، تلاش کنید تا دانشگاهی کارآفرین را در اختیار داشته باشید.   دبیر هیات امنای استان سمنان، خاطرنشان کرد: مردم، فهیم و تحلیگر هستند بنابراین همه چیز باید شفاف باشد و البته عملکرد ما نشان‌دهنده توانمندی ما خواهد بود تا کمک کنیم و دانشگاهی منطبق با دیدگاه‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر، تمدن‌ساز داشته باشیم، زیرا ضرورت دارد و باید در مباحث فرهنگی به جایی برسیم که دنیا به دانشگاه‌های ایران اسلامی افتخار کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی را کانون همدلی و رایزنی معرفی کرد و تعامل استانی را موجب رشد و ارتقا کیفیت دانست و گفت: وحدت و همدلی در استان سمنان، شهرستان دامغان و کشور در مذهب و ملیت و انسانیت، می‌تواند عاملی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی باشد و می‌توانیم فرصت سوء استفاده را از دشمن بگیریم.   وی با تبریک انتصاب  نعمت‌الله نعمتی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و قدردانی از زحمات دکتر عباس علایی نوین در مدت تصدی سرپرستی واحد دامغان، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی شورا‌های مشورتی و استفاده از خرد جمعی بیش از ۹۰ عضو هیات علمی، می‌توان دانشگاهی مطرح و موثر را مدیریت کرد و نیروی انسانی، بالاترین پتانسیل هر سیستم پویا خواهد بود و البته نیروی انسانی خلاق، می‌تواند پایه‌گذار اقتصاد دانش‌بنیان باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم ده ویژگی مدیران موفق را بیان کرد و گفت: انتخاب همکاران، روابط عمومی مناسب و درخور، پرهیز از وعده‌های غیرعملیاتی، پذیرش شرایط محیطی و اعتباری موجود با همت در رفع مشکلات، روحیه‌بخشی و ایجاد فرصت در انجام کار گروهی، ایجاد خودباوری در کارکنان، احترام به مجموعه عوامل سازمانی و مشارکت همه اعضا در تعیین سرنوشت دانشگاه از مهمترین نکات مدیریتی است که باید مورد توجه باشد.   علی اصغر مجد فرماندار دامغان نیز در آغاز این مراسم از موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی سخن گفت و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با موفقیت‌های متعدد در رشته‌های تحصیلی و جذب هیات علمی از رشد قابل قبولی برخوردار بوده و دامغان با ۱۷۰۰۰ دانشجو به نسبت جمعیت شهرستان یکی از بهترین شاخصه‌های فرهنگی را در اختیار دارد.

وی افزود: نزدیک به یک سال شاهد تلاش‌های دکتر علایی نوین بوده‌ایم و وی حقیقتا زحمات زیادی را تحمل کردند که زمینه‌ساز توسعه در این واحد دانشگاهی است و جای دارد از مساعی این برادر قدردانی شود و هم برای دکتر نعمتی در مسئولیت جدید آروزی موفقیت داریم.   نعمت‌الله نعمتی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان هم با درود و سلام بر ساحت شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری و با تشکر از حضور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، نماینده مردم دامغان، فرماندار، مسئولان و مدعوین استان سمنان و شهرستان دامغان در مراسم به بیان برنامه‌های آتی مدیریت جدید این واحد دانشگاهی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: واحد دامغان بیش از ۳۲ سال قدمت دارد و در تمام زمینه‌ها، پیشرفت خوبی داشته است که باید از مدیران قبلی قدرشناسی کرد و نیز از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان و سازمان نیز قدردانی می‌کنم که با اعتماد به اینجانب، فرصت امتحان سنگینی را فراهم کرده‌اند تا با یاری خداوند و همکاری همکاران ساعی در این واحد بتوانیم منطبق با اصول سازمانی برابر با استراتژی پژوهش‌محوری برای ایجاد دانشگاه کارآفرین و حل مسئله حرکت کنیم.    سرپرست جدید واحد دامغان به کارکرد‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه از دانشگاه انتظار دارد تا مشکلات را مرتفع سازد و دانشگاه وظیفه دارد مسائل جامعه را بررسی کند و با توسعه مراکز رشد و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدات علمی را تجاری‌سازی کند.   نعمتی افزود: در دهه ۶۰ و ۷۰ توسعه کمی را شاهد بودیم، ولی امروز باید بدون تعلل به سمت کیفی‌سازی حرکت کنیم و با رعایت قانون و اخلاق در تربیت جوان فهیم ایرانی تلاش مضاعف داشته باشیم و اخلاق اسلامی را مطابق آرا و اندیشه مسئولان دانشگاه در دوره جدید در تمام جنبه‌ها عملیاتی کنیم.   در این مراسم حکم انتصاب  نعمت‌الله نعمتی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان که از سوی  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده بود، توسط دکتر خالصی‌دوست دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به وی اعطا و نامه قدردانی دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به عباس علایی نوین نیز قرائت و به نماینده وی تحویل شد.

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دامغان، فرماندار، نماینده دامغان، مسئولان و روسای ادارات، استادان، کارکنان و دانشجویان در مراسم معارفه دکتر نعمتی و تکریم دکتر علایی نوین، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی