Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی برای اجرای طرح ساماندهی آرامستان های متروکه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر در جلسه مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز آمادگی اجرای این طرح و تبدیل آرامستان‌های متروکه به پارک و فضای سبز را دارد که امیدواریم با هماهنگی این اداره کل اقدامات مثمرثمری در این خصوص صورت گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدبر افزود: با اجرای طرح های مختلف در راستای سیاست های کاهش هزینه و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود شهرداری می توان گام اساسی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش رضایتمندی شهروندان برداشت .

علی مدبر همچنین در ادامه به ایجاد سازه های سبک (تابلوهای تبلیغاتی) در سطح شهر به ویژه در حاشیه مساجد خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های این چنینی ضمن زیباسازی فضای شهری، درآمد پایداری برای مساجد محقق شود .

در این بین مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: طی اجرای این طرح سه آرامستان متروکه کلانشهر تبریز ساماندهی می شود.

حجت الاسلام علی مصائبی با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی آرامستانهای متروکه تبریز امری ضروری است که می توان طرح ساماندهی سه آرامستان متروکه این کلانشهر اعم از آرامستانهای شیرسواران، عمو زین الدین و ستارخان را به صورت پایلوت به اجرا در آورد .

وی افزود: بر این اساس باید ضمن تشکیل کمیته مشترک مابین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین شهرداری تبریز، بررسی های لازم جهت زمان توقف تدفین و احصا تعداد این آرامستان ها توسط این کمیته صورت گیرد تا روند تغییر کاربری آن ها پس از اخذ مجوز شرعی آغاز شود .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری