Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: هم‌اکنون فرزندان این دیار در قالب شهدای مدافعان حرم در واقع ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و برزگرها و باکری‌ها هستند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری صبح امروز در دیدار با خانواده شهید برزگر، شهید هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد این بودیم که فرزندان زیادی از این خاک و سرزمین تقویم انقلاب و وطن شدند تا هم‌اکنون ما و نسلهای کنونی به چنین امنیت حاکم در منطقه افتخار کرده و ببالیم و باید بدانیم که در ادامه راه این شهدا کسانی هستند که با جان و دل از میهن و ناموس خود دفاع کنند که امروزه نیز باز به فرمان ولایت فقیه فرزندان این مرزوبوم لبیک گفته و در قالب مدافعان حریم و حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) به جنگ با دشمن رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافعان حرم پا جای پای شهدای هشت سال دفاع مقدس گذاشته‌اند، افزود: در این دوران نیز ما فرزندان و دلیران زیادی همچون برزگرها و باکری‌ها داریم که دفاع از وطن و ناموس خود را به هر کار دیگری ترجیح داده‌اند و تا پای جان ایستاده‌اند و نیازی نیست که خانواده‌های معظم شهدا نگران نادیده گرفته‌شدن خون عزیزانشان باشند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر و بی‌بدیل بود گفت: اگر امثال شهید برزگرها نبودند در دوران جنگ تحمیلی کشورهای زیادی بر ما غلبه کرده و در نهایت خاک وطن را از دست ما می‌گرفتند و اگر اینگونه می‌شد امروز هم جنگ ادامه داشت و ما نیز در دنیا به عنوان یک کشور جنگ زده یاد می‌شدیم.

سرهنگ نوری افزود: شهدای ما با تقدیم جان خود امنیت و استقلال کشور را حفظ کردند و ما مدیون رشادتهای شهدا و رزمندگان هستیم و همیشه یاد و خاطره این عزیزان در دل و یادهای ما زنده خواهد ماند و این را باید دانست شان و منزلت خانواده‌های شهدا در نزد خداوند بزرگ است.

وی با اشاره به جایگاه رفع شهید نزد پروردگار تصریح کرد: در واقع کسی که در راه خدا جان خود را تقدیم می‌کند پرودگار متعال بهشت را ارزانی او و خانواده شهید می‌کند و به شهادت رسیدن در راه خدا یعنی معامله با خدا که در این زمینه خانواده‌های شهدا مقام بسیار والایی نزد خدای متعال دارند که فرزند خویش را با هزاران امید پرورش داده و آن شهید را تقدیم اسلام می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: هم‌اکنون فرزندان این دیار در قالب شهدای مدافعان حرم در واقع ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و برزگرها و باکری ها هستند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو