Web Analytics Made Easy - Statcounter


امیراحمد انصاری کارگردان «هاری» ضمن ابراز رضایت از برخورد مردم با فیلمش، درباره برخی از مسایل اکران صحبت کرد.

امیراحمد انصاری در گفتگو با امتداد نیوز درباره فیلم سینمایی «هاری» که به کارگردانی وی روی پرده است، بیان کرد: ما از بازخوردهای تماشاگران متوجه شده ایم که راضی از سالن بیرون می آیند و مُبلغ های خوبی برای «هاری» بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زمان اکران فیلم انتخاب آنها نبوده و چندان علاقه ای به اکران در این زمان نداشته اند، بیان کرد: ما چاره ای نداشتیم و تنها در همین زمان می توانستیم فیلم را به نمایش بگذاریم. با همه این تفاسیر به نظرم فروش خوب بوده است و راضی هستیم؛ هرچند این فیلم حمایت و تبلیغات چندانی ندارد.

این کارگردان جوان با اشاره به سالن ها و سانس های «هاری» اظهار کرد: هرچند عده ای می گویند برخی از فیلم ها تعداد سالن های بالایی دارند ولی گاهی این سالن های زیاد سانس های خوبی ندارند و به فروش فیلم کمک نمی کنند. فیلم ما حدود هشت سالن در اختیار دارد که بیشترین بار فروش بر دوش همین سالن ها است.

انصاری ضمن ابراز رضایت از اکران، استقبال مردم و کار پخش کننده عنوان کرد: در این میان همیشه شیطنت هایی در حق آثار می شود که جوانمردانه نیست برای مثال به یکباره سانس ها را عوض می کنند و یا سالنی برای سانس فوق العاده در اختیارفیلم نمی گذارند و سالن ها را به فیلم های دیگر می دهند.

وی در پایان گفت: این ظلم در حق همه فیلم های مستقل می شود و اصلا مهم نیست که فیلم را چه کسی ساخته است.

در «هاری» میلاد کی مرام، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند.

true برچسب ها : «هاری» در بازار کن عرضه می‌شود/ حضور کارگردان و تهیه‌کننده «هاری» اکران می شود/ «شیب تند» در مرحله پیش تولید «هاری» از ۲۳ بهمن در سینماها/ زیر ۱۸ سال نیایند پوستر «هاری» رونمایی شد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید هفتگی خود از پروژه‌های ورزشی شهر که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری و در قالب شعار " جمعه‌های بدون تعطیل " انجام می‌گیرد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش اماکن و سرانه ورزشی در شهر تبریز یکی از نیازهای اساسی و مطالبات مهم شهروندان این شهر به شمار می‌رود که به صورت جدی مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز قرار دارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی پروژه شاخص مجموعه اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز برای افتتاح در روزهای آتی افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های رفاهی ورزشی تبریز است که با نظارت و پیگیری‌های مستمر و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، روزهای پایانی را جهت بهره برداری طی می‌کند.

شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های ورزشی افتتاح شده در سال گذشته عنوان کرد: پروژه‌های ورزشی افتتاح شده در سال گذشته، از جمله استادیوم ورزشی قویدل، زورخانه و برخی سالن‌های ورزشی، در حال حاضر نیز قابل بهره برداری هستند.

وی خطاب به مدیران شهرداری تبریز تاکید کرد: انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب سالن‌های ورزشی افتتاح شده و همچنینی مسیر دسترسی آنها باید تأمین شود تا علاوه بر افتتاح قابل بهره بردای نیز باشد.

هوشیار همچنینی از مدیرعامل شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز خواست تا برنامه چگونگی بهره برداری از پروژه‌های جدید را ارائه کند.

هوشیار با اشاره به مشخصات پروژه فنی مجموعه اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای با هزینه‌کرد ۴۲۰ میلیارد ریال در خیابان ورزش در دست احداث است که آخرین مراحل اجرایی را پشت سر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: همزمان با این پروژه ۱۲ پروژه ورزشی دیگر همچون چمن‌های مصنوعی، سالن‌های ورزشی چندمنظوره و رینک دوچرخه‌سواری خاوران نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی برای احداث پروژه‌های ورزشی یادآور شد: هزار میلیارد تومان برای اجرای ۵۵ پروژه ورزشی اختصاص یافته است که برخی از آن پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر امسال افتتاح می‌شوند.

هوشیار ورزش و سلامت جامعه را اولویت دوره فعلی مدیریت شهری دانسته و ابراز کرد: مطابق وعده خود در روزهای آغازین دوره فعلی مدیریت شهری مبنی بر شروع روزهای خوب ورزش تبریز، امسال پروژه‌های مختلف ورزشی میزبان ورزشکاران تبریزی در رشته‌های مختلف فوتسال، فوتبال، والیبال، گلف، اسکواش، شنا دوچرخه سواری، ورزش همگانی و سایر ورزش‌ها خواهند بود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم اولویت اجرای پروژه‌های ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر و به خصوص محلات فاقد امکانات ورزشی باشد.

گفتنی است ۱۳ پروژه ساختمان رفاهی، اداری، تجاری و ورزشی، زمین ورزشی ستارخان، استادیوم ورزشی بهشتی، زمین ورزشی تلاش، سالن چندمنظوره چاوان با پروژه‌های جانبی، سالن فضیلت، سالن شمس، سالن ورزشی خاوران، زمین ورزشی پارک مشروطه، زمین ورزشی کوی پلیس و رینک دوچرخه خاوران تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6096084

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش