Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:00:46 GMT

اخذ سند تفکیکی 223 هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۶۸۸۵

اخذ سند تفکیکی 223 هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از اخذ سند تفکیکی 223 هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا برای 459 واحد تولیدی مستقر در آن شهرک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون برای بیش از 993 هکتار ازاین اراضی فاز یک شهرک صنعتی کاسپین، آراسنج، لیا و نواحی صنعتی دانسفهان و آوج سند تفکیکی صادر شده است و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لیا که پروانه بهره برداری اخذ کرده اند می توانند جهت دریافت سند قطعی به این شرکت مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: تاکنون برای 104 واحد تولیدی سند تک برگی صادر شده و تعدادی در مرحله تکمیل پرونده جهت صدور سند است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات وترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند، بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود بدنبال رفع موانع دریافت سندهای تفکیکی و تک برگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی نیاز این اسناد است را برطرف کند.

خانپور ابراز کرد: سند تفکیکی 223 هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا برای 459 واحد تولیدی مستقر در آن شهرک اخذ شد.

این مسئول در پایان از صدور سند تک برگی واحدهای تولید مستقر در فاز دوم و سوم شهرک صنعتی کاسپین و ناحیه صنعتی اسفرورین در سال آینده خبر داد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است