Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون 2 میلیارد و 232 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح روزانه یک وعده غذای گرم با تاکید بر گروه های اصلی غذایی به کودکان سه تا 6 سال در مهدهای کودک داده می شود تا ضمن تامین بخشی از نیازهای تغذیه ای کودکان، در بهبود و ارتقای سطح سلامتی آنان نیز موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وارثی ادامه داد: طرح کمک به تامین شهریه مهدهای کودک خانواده های کم درآمد نیز برای 600کودک خانواده های کم درآمد به مبلغ ماهیانه 400هزار ریال برای شهرستان های قزوین به مدت چهارماه، البرز به مدت پنج ماه، بویین زهرا، آبیک و تاکستان به مدت 6 ماه و آوج به مدت هشت ماه اجرا شده است که تاکنون در مجموع در این طرح یک میلیارد و 66 میلیون ریال هزینه اختصاص داده شده است.
وی همچنین گفت: به منظور آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهری نیز 47 میلیون ریال برای 94 مربی مهدکودک تخصیص داده شد که طی سه جلسه با عنوان رشد وشخصیت کودک، اصول و مفاهیم وراهبردها برگزار شده است.
وارثی با اشاره به اختصاص 20 میلیون ریال برای تجهیز سه روستامهد افزود:همچنین در راستای پایداری مهدهای کودک مناطق حاشیه و محروم و آسیب خیز شهری نیز نیز مبلغ 640میلیون ریال تخصیص داده شد.
وی در ادامه از اجرای طرح نماز یاوران کوچک (نیک) خبر داد و گفت:در این راستا دوره آموزشی ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک با دعوت از اساتید خبره از قم برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی قزوین، برگزاری دوره آموزشی استانداردهای پوشش مدیران ومربیان مهدهای کودک، بزرگداشت روز معلم، مراسم مولودی خوانی در مهدهای کودک و حسینیه ها به مناسبت دهه کرامت، برگزاری مراسم سه ساله های حسینی، مراسم اربعین حسینی و دوره های آموزشی برای مدیران ، مسئولان فنی و مربیان را نیز از دیگر برنامه های دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی در سال جاری اعلام کرد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟