Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:47:21 GMT

فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۷۱۱۴

فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌شود

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صبح دوشنبه در آئین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دانشجویان بسیجی بایستی در عرصه علمی سرآمد بوده و از این پتانسیل بسیجی بودن و مراتب بالای علمی جهت تأثیرگذاری بر سایر دانشجویان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دانشجویان با فعالیت در تشکل‌ها می‌توانند استعدادهای خود را در زمینه‌های مختلف بروز دهند و شکوفا کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان با فعالیت در تشکل‌های کوچک دانشجویی می‌توانند فضای دانشگاه را تغییر دهند و به سبقه الله تبدیل کنند وامیدواریم دانشجویان تشکل‌ها در کار خود موفق باشند زیرا این کار یک کار مدیریتی، یک کار فکری، یک کار هنری و عملی و یک کار الهی است.

کشمیری اظهار داشت: شما دانشجویان مدیران آینده کشور هستید و باید از همین دوران دانشجویی تجربیات ارزنده‌ای را با مشارکت در فعالیت‌های دانشجویی کسب کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: رفتار و کردار یک بسیجی در توسعه فرهنگ ایثار و بسیج به‌ویژه در دانشگاه‌ها ازجمله مواردی است که در جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل و دیدگاه دانشجویان به بسیج تأثیر دارد.

کشمیری گفت: هدف از شرکت در تشکل‌ها این است که به دانشجوها علاوه بر شأن و شخصیتی در خانواده شکل‌گرفته، شأن جدیدی داده شود و تمرینی برای ورود به جامعه، برای دیدگاهشان به مسایل، برای شرکت در تصمیم سازی داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه من می‌بینم دوستانی که در تشکل بسیج هستند انسان‌های فداکار و ایثارگری بار می‌آیند اضافه کرد: نفراتی که در بسیج دانشجویی فعالیت دارند آدم‌هایی هستند که در خط مقدم‌اند و منتی بر سر کسی بابت کارهایی که انجام می‌دهد نمی‌گذارند و بامعرفت و شناخت به دیگران کمک می‌کنند.

کشمیری خاطرنشان کرد: بی‌تردید وجود تشکل‌های قدیمی و قوام‌یافته در میان دانشجویان، یکی از بسترهای رشد و شکوفایی آن‌ها و نیز یکی از علل پایداری و تأثیرگذاری حرکت‌های دانشجویی بوده است.

مراسم تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر از محمد زبیری، حسن باربرز به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی