Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با ایکنا اظهارکرد: چهره‌های برتر قرآنی کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان در قالب برپایی همایشی مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این چهره های برتر در بخش سبک زندگی قرآنی، مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن، حجاب برتر، محافل انس با قرآن و احکام حائز رتبه های اول تا سوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی ارجمندی افزود: تجلیل از حافظان قرآنی مسابقات منطقه ای قرآنی نیز در این همایش در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تجلیل از 75 چهره برتر قرآنی در استان، یادآورشد: این همایش در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد